ג'יפ נמנעה מלפרסם נתונים אודות יחידת ההנעה, אך ניתן לשער כי תשלב בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המוצע ברנגלר המשווק כאן בתוספת מנוע חשמלי, האמור לחפות על היעדר מומנט בסל"ד נמוך של יחידת הבנזין המוגדשת. טווח נסיעה נקי מזיהום צפוי לעמוד על כ-50 ק"מ.
בנוסף, לא ברור אילו התאמות ביצעה ג'יפ לשלדת הסולם של הרנגלר על מנת לאכלס את הסוללות ובמקביל לאטום אותן לחדירת מים ובוץ ולהגן עליהן מפני פגיעה בנסיעת שטח. הרנגלר המוצג הוא בגרסת רוביקון המשדרגת עוד יותר את יכולותיו הגבוהות ממילא של רכב השטח. עם נעילות דיפרנציאל רוחביות (קדמית ואחורית), ניתוק למוט המייצב הקדמי ויחסי העברה קצרים יותר.
עוד ניתן להבחין כי צמיגי הרוביקון 4Xe ההיברידי שהוצג הם במידה "32, זהה לרוביקון הרגיל, אך הם מסוג BFGoodrich AT דו-שימושיים לעומת MT קרביים ברוביקון הרגיל, ככל הנראה על מנת לשפר את נתוני צריכת הדלק והחשמל.
שינוי נוסף ונדרש הוא שקע טעינה מעל הגלגל הקדמי שמאלי, בעוד שם הגרסה (4Xe), המותג, הכיתוב Trail Rated ורוביקון צבועים כחול.
בנוסף, בדוכן FCA (פיאט-קרייזלר) הוצג קונספט המכונה איירפלו ויז'ן, הנושא שלא במקרה את שמה של אחת המכוניות המפורסמות של קרייזלר, שהושקה באמצע שנות השלושים של המאה הקודמת והקדימה את זמנה בתכנון אווירודינמי ותכנון חלוקת משקל בין צירים.
לדברי הקונצרן מדובר בקונספט המהווה הצצה לעיצוב עתידי של רכב יוקרה. מבחינה זו, האלמנט הבולט ביותר הם בתי הגלגלים המעוצבים כמסיטי אוויר לצמיגים עצמם, ומסייעים בכך להקטנת מקדם הגרר, אך ספק אם יגיעו לייצור סדרתי. פרט נוסף ששווה אזכור הוא היעדר סמלים של אחד המותגים של הקונצרן (פיאט, קרייזלר או אלפא למשל), ובמקומם מופיע שם הקונספט. אולי כהכנה לקראת המיזוג עם קונצרן PSA בעקבותיו יזכה אב הטיפוס לייעוד שונה.
חלקי המרכב האחרים קונבנציונליים ביחס למקובל במכו ניות תצוגה, לרבות יחידות תאורה צרות לכל הרוחב מלפנים ומאחור, ודלתות צד ענקיות. תא הנוסעים נטול מתגים כשהשליטה במערכות השונות נעשית באמצעות צגים ומסכים שונים הפזורים בתא.
הכתב היה אורח חברת ב.מ.וו