אודי חושפת מתיחת פנים ל-Q5, רכב הפנאי הקומפקטי שלה ומרבי המכר בקטגוריה. תחילת שיווק מתוכננת לרבעון הראשון של 2021 אך על הגעתה של גרסה היברידית-נטענת שזוכה לפולאריות גבוהה בקטגוריה עדיין לא הוחלט.
כבכל מתיחת פנים, גם הקלה ביותר, יש מספר שינויים במראה שהפך דינמי מבעבר, לרבות יחידות תאורה אחוריות מסוג OLED, עם אפשרות לבחירה בין שלוש טקסטורות שונות ועוצמה. בתא הנוסעים מסתכמים השינויים במסך מגע גדול ("10.1) לעומת צג צנוע ("7) נשלט חוגת MMI בדגם היוצא.
בתחום יחידות ההנעה אודי חושפת בינתיים רק את גרסת הדיזל המכונה 40TDI, עם מנוע 2.0 ליטר בעל ארבעה צילינדרים אליו משודכת יחידה היברידית קלה (12V) עם מנוע חשמלי המשמש כמתנע וגנרטור המאפשר דימום המנוע בעומס נמוך (ירידות) והקדמת פעולת מערכת עצור-סע (ממהירות של 22 קמ"ש בגלישה לעצירה). לדברי אודי היא מאפשרת חיסכון של שלושה ליטרים לכל 1,000 ק"מ.
נתון התפוקה עומד על 204 כ"ס, 14 כ"ס יותר מהמנוע המוחלף, בעוד נתון המומנט נותר זהה (40.8 קג"מ). תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה ישלימו את שרשרת ההנעה. הביצועים שופרו במעט – זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות (חצי שניה פחות), בדרך למהירות מרבית גבוהה במעט של 222 קמ"ש.
אודי תציע בעתיד גם גרסאות נוספות למנוע זה בשתי רמות הספק נמוכות יותר, מנוע V6 טורבו-דיזל שספק אם יגיע וארבעה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שאמור להיות המבוקש בין השניים. בנוסף תוצע גרסה היברידית-נטענת מהדגם היוצא המשלבת בין מנוע ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין, ומנוע חשמלי בשתי רמות הספק: 299 כ"ס או 367 כ"ס. השידוך הוא לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה בשניהם.