יחידת ההנעה עברה בירושה מה-RSQ3 היוצא - חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר מוגדש עם 400 כ"ס ו-48.9 קג"מ, אלה 33 כ"ס ו-1.5 קג"מ יותר מגרסת הביצועים של הדגם הקודם. השידוך הוא לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. למרות תוספת הכוח, הזינוק ל-100 קמ"ש התארך דווקא בעשירית שניה (4.5 שניות), ככל הנראה בגלל עליה במשקל העצמי של 60 ק"ג, בעוד נתון המהירות המרבית נותר 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.
מלבד תוספת הכוח, המנוע - בחלקו מאלומיניום - שוקל 26 ק"ג פחות ואמור לתרום לחלוקת משקל מאוזנת יותר ותגובה מהירה ומדויקת יותר להיגוי. שינויים מכניים נוספים בהשוואה ל-Q3 הרגיל כוללים מיתלים נוקשים יותר המנמיכים את המרכב בסנטימטר כיול שונה להגה ובלמים גדולים יותר (375 מ"מ מלפנים, קאליפר בן שש בוכנות, 310 מ"מ מאחור).
העיצוב החיצוני זוכה לתוספות הוויזואליות המוכרות של דגמי חטיבת הביצועים של אודי, לרבות תוספת כונס אוויר מעל הסבכה הקדמית כהומאז' לקוואטרו המיתולוגית, פגושים אגרסיביים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים וצמד מפלטים אובליים מאחור, בתי גלגלים מודגשים. בתא הנוסעים יש מושבים המציעים תמיכה משופרת, תצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטלי, הגה שטוח בחלקו התחתון עם מתג RS המאפשר מעבר מהיר לשני מצבי נהיגה קבועים מראש.
רשימת האבזור כוללת ריפודי עור למושבים עם כיוון חשמלי לקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מפתח חכם, תא מטען חשמלי, חלון שמש וחישוקי "20. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.