קיה תחל לשווק בישראל את ה-X-סיד, גרסת פנאי מוגבהת למשפחתית הקומפקטית שתתמודד מול מתחרים כמו טויוטה C-HR ומאזדה CX-30. תג המחיר נע בין 138 אלף ל-146 אלף שקלים בהתאם לגרסת האבזור.
ה-X-סיד הוא דגם רביעי של קיה על בסיס המשפחתית הפופולארית סיד, כחלק מהחלטה להציע דגמים בעיצובים מקבילים למקובל בסגמנט היוקרה. בעוד הפרו-סיד שלא תשווק כאן שואבת השראה ממרצדס CLA שוטינג בריק, ה-X-סיד מאמצת מראה דומה ל-GLA. לדברי קיה, מלבד דלתות זהות לסיד האצ'בק המשמשת לה בסיס, כל שאר חלקי המרכב ייחודים לה.
בסיס הגלגלים זהה למשפחתית הקומפקטית (265 ס"מ), אבל היא ארוכה ב-8 ס"מ (439.5 ס"מ), רחבה ממנה ב-2.5 ס"מ (182.5) וגבוהה בכ-5 ס"מ (149.5 ס"מ) הגרסאות הבכירות המצוידות בחישוקי "18. בגרסת הבסיס (LX) עם חישוקי "16 תוספת הגובה עומדת על 3.5 ס"מ (148 ס"מ) בהשוואה.
ה-X-סיד תוצע עם יחידת הנעה אחת - 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. היא מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ו-200 קמ"ש מרביים, 0.3 שניות יותר ו-6 קמ"ש פחות מגרסת ההצ'בק עם יחידת הנעה זהה.
גרסה היברידית-נטענת תוצע כאן בהמשך השנה. היא משלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר (105 כ"ס) למנוע חשמלי (60 כ"ס) עם 141 כ"ס, בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 8.9 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 60 ק"מ.
רשימת האבזור של גרסת LX הבסיסית צנוע ומסתכם במסך מגע "8 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto ומצלמת נסיעה לאחור. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב התראה לעירנות נהג ותאורה דינמית. גרסת EX שעולה 140 אלף שקלים מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, ריפודי עור חלקי, לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית ובלם יד חשמלי. גרסת פרימיום (146 אלף שקלים) הבכירה כוללת גם כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).