יונדאי חושפת אלנטרה חדשה, דור שביעי למשפחתית הקוריאנית והדגם הנמכר ביותר שלה עם כמעט 14 מיליון יחידות מאז הושק לפני שלושה עשורים. הגעה ארצה מתוכננת לסוף השנה הנוכחית.
האלנטרה מאמצת קו עיצובי דינמי בהרבה מקודמתה, לרבות יחידות תאורה צרות מלפנים המשתלבות בסבכה מודגשת וגדולה בעוד הפנסים האחוריים מתוחים לכל רוחב דלת תא המטען, שני אלמנטים המייצרים אשליית רוחב. קורה C מודגשת ומשתפלת בחדות לאחור במטרה לייצר פרופיל דומה לדגמי קופה. על דלתות הצד מוטבעת צורת ראש חץ המייצר אשליית תנועה.
גם תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותית – עם צמד מסכי "10.25 המשמשים לוח מחוונים ומסך מגע, גלגל הגה בעיצוב ארבע צלעות ייחודי, וקונסולה מרכזית גבוהה בין המושבים. יש גם תאורות אווירה משתנה ב-64 גוונים.
אבזור הבטיחות כולל כעת גם מערכת שמירה על מרכז נתיב והתראת שטחים מתים כולל תיקון אקטיבי, ועל פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי. זאת בנוסף לאבזור שהוצע באלנטרה היוצאת כמו בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית והתראת ערנות נהג.
האלנטרה החדשה ארוכה בכ-5.5 ס"מ (467.5 ס"מ) רחבה ב-2.5 ס"מ (182.5 ס"מ) ונמוכה ב-2 ס"מ (141.5 ס"מ). בסיס הגלגלים גדל ב-2 ס"מ (272 ס"מ) מאפשר לדברי יונדאי שיפור במרחב המחיה, בעיקר מרווח הרגליים של היושבים מאחור בכ-6 ס"מ.
בשלב ראשון יוצעו שתי יחידות הנעה - בנזין חדש בנפח 2.0 ליטר (מחזור אטקינסון) עם 147 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה וההיברידי המוכר מהאיוניק משלב מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיק 139 כ"ס. כבסיס משמשת פלטפורמת חדשה (K3) קשיחה יותר ובעלת מרכז כובד נמוך מבעבר, מערך מיתלים והגה שכויולו מחדש על-מנת לשפר את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.
הגרסה ההיברידית מצויידת במתלה אחורי מודרני (רב-חיבורי לעומת קורת מתח בגרסת הבנזין הרגילה) האמורה לספק איכויות דינמיות גבוהות יותר.