עד שנת 2027 תציג קיה שבעה דגמים חדשים, כולם על טהרת החשמל. באותה שנה צפוי חלקו של המותג הדרום קוריאני בסך מכירות הרכב החשמלי בעולם לעמוד על כ-7%, עם כחצי מיליון מכוניות חשמליות חדשות מדי שנה. כך מדווחת החברה בעת חשיפת תכניותיה לעשור הקרוב, תכניות הכוללות גם דגמים מסחריים קטנים בקטגוריה ההולכת וגדלה באירופה, מיניוואן, רכבי פנאי שונים ועוד.
1 צפייה בגלריה
קיה נירו EV
קיה נירו EV
קיה נירו EV
במקביל צפויה קיה להעמיק את קשריה עם עולם התחבורה השיתופית, בין היתר בעזרת דגמים שעלות ייצורם תהיה נמוכה יחסית. לפי הערכות, החברה צפויה לנסות ולהרחיב את פעילותה בתחום העירוני-אוטונומי עם דגמי נירו חשמליים והיברידיים-נטענים. 500 מהם צפויים לאכלס את רחובות העיר מדריד בפרויקט משותף עם רפסול הספרדית.
כבר בשבועות הקרובים צפויה קיה להציג דגם ראשון שיעשה שימוש בפלטפורמה החשמלית החדשה E-GMP, המיועדת לשני מותגי קונצרן יונדאי-קיה. יש להניח כי מדובר ברכב פנאי מסוגנן אשר נחשף זה מכבר בתמונות ריגול, עם טווח חשמלי מרשים של 500 ק"מ. דגמים נוספים שצפויים יהיו במרכב האצ'בק, רכב פנאי גדול, מינוואן ויתכן שגם רכב עירוני.
כדאי להזכיר כי מרבית מדינות אירופה הכריזו זה מכבר כי בין השנים 2025 ו-2030 יעברו להנעה חשמלית חלקית לפחות, בשאיפה להמנע ממכירת כלי רכב חדשים בעלי מנועי בעירה פנימית (בנזין ודיזל).