טויוטה פריוס בגרסתה ההיברידית-נטענת תשווק גם בישראל, כארבע שנים לאחר שהושק הדור הנוכחי של המשפחתית ההיברידית. בגרסתה העדכנית יעמוד טווח הנסיעה החשמלי על 45 ק"מ במהירות מוגבלת ל-135 קמ"ש. תג המחיר יתחיל ב-165 אלף שקלים. מולה תתייצב קיה נירו ההיברידית-נטענת ששווקה עד לאחרונה עם תג-מחיר של 160 אלף שקלים, וגרסתה המעודכנת צפויה להגיע ארצה בקרוב.
המנועים ההיברידיים בפריוס פלאג-אין זהים לאלו של הגרסה ההיברידית המוכרת, ומציעים הספק מרבי של 122 כ"ס ממנוע בנזין (במחזור אטקינסון) בנפח 1.8 ליטר אליו מחובר מנוע חשמלי. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות, איטי בשתי עשיריות השניה מפריוס רגילה, כנראה בשל תוספת המשקל של סוללת 8.8 קוט"ש הנטענת משקע ביתי רגיל תוך שלוש שעות או בשעתיים באמצעות עמדה ייעודית.
ברשימת האבזור מציעה הפריוס ההיברידית-נטענת מערכת מולטימדיה עם מסך "8, תצוגה עילית של נתוני הנסיעה על-גבי השמשה הקדמית, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, ניטור שטחים מתים במראות, זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי בין אורות דרך לאור גבוהה.
בשלב ראשון תציג היבואנית את הפריוס הנטענת ב-10 סוכנויות בלבד, מתוך פריסה של למעלה מ-30 סוכנויות ברחבי הארץ. המכונית תסופק ללקוחות בתקופת ההשקה עם כבל המתחבר לשקע ביתי רגיל. עמדה ייעודית תימכר בנפרד על ידי EV-Edge, ספקית עמדות הטעינה מבית יוניון מוטורס.
הכותב חבר מערכת icar