סקודה, כנראה יצרנית הרכב האירופית השמרנית ביותר ככל שהדברים נוגעים לעיצוב, מציגה מדי פעם רעיונות מוטוריים עם מראה יוצא דופן, בין היתר רכבי-קונספט תחת השם Vision ("חזון"), פרי עבודתם של חברי אקדמיה לעיצוב. כך למשל במקרה של החזון הקומפקטי בדמות VisionC ב-2014, או חזון ה-SUV בדמות ה-VisionS שנתיים מאוחר יותר (מי שהפך לקודיאק הסדרתי), ה-VisionRS הספורטיבית ב-2018 ואחרות. הפעם זהו Vision7S שמדווח על תכניות לתוספת רכב פנאי עם שבעה מושבים חדש.
מי שעשוי להתגלות כמחליפו של הקודיאק בעוד מספר שנים משתמש במאפייני רכב פנאי קלאסיים. קו כתפיים רחב, מרכב תחתון ובעיקר בתי גלגלים מושחרים וצללית מוארכת. בחזית יש יחידות תאורה חדשות למותג, הסבכה העליונה מעודכנת ואילו התחתונה אגרסיבית מבעבר, עם שבעה חריצים המזכירים - אולי יותר מדי - את אלו הקלאסיים של מותג ג'יפ. חלקו התחתון של הפגוש מאחור נושא את סממנים דומים.
חלל הרכב מציג לפחות בינתיים עיצוב מינימליסטי עם קונסולה קדמית בעלת שתי עמדות, מסך מולטימדיה אנכי במרכז ומתחתיו מתגי בקרת אקלים עגולים ופקדים נוספים אנכיים. אין ספק שהמראה הזה לא יגיע לרכב הסדרתי, בעיקר המסך הגדול שנראה כך כמסתיר חלק ניכר מהנעשה לפנים. מול הנהג ממוקם כרגע לוח מחוונים דיגיטלי צר וההגה דווקא אובלי - עוד אלמנט שאין סיכוי לראות ברכב סדרתי.
באיור סביבת הנהג חסרים מסכים להקרנת מראה המצלמות החיצוניות, המזדקרות בצדדים כתחליף - שעד עכשיו לא הוכח כמוצלח - למראות סטנדרטיות. חשיפה רשמית של הקונספט - החשמלי, כמובן חשמלי - החדש צפויה בעד מספר ימים, ואז נקבל יש להניח הרבה יותר מידע רלוונטי.