בקצרה:
- רכב הפנאי של וולוו עבר לפני שנה מקצה שיפורים
- עם עוד 65 כ"ס להספק, טווח חשמלי של 77 ק"מ
- תג המחיר: החל מ-390 אלף שקלים, 5,000 יותר מבעבר
מבלי לתת לכך ביטוי תקשורתי, החלה יבואנית וולוו לשווק בארץ את ה-XC60 ההיברידי-נטען בגרסה מעודכנת שהושקה לפני כשנה, ואשר כוללת מספר שיפורים משמעותיים - בעיקר ביחידת ההנעה. עדכון המחיר האחרון בוצע בתחילת השנה, וגרסת הכניסה לדגם הנטען התייקרה ב-5,000 שקלים, ומחירה עומד מאז על 390 אלף שקלים.
יחידת ההנעה החדשה של ה-XC60 בגרסת T8 החזקה עדיין משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים למנוע חשמלי, אך ההספק המירבי זינק ב-65 כ"ס ועומד מעתה על 455 כ"ס, בזמן שנתון המומנט המירבי צמח ב-7 קג"מ ועומד על 72.3 קג"מ. תוספת הכוח מאפשרת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד, 0.6 שניות פחות מבעבר. עם זאת ראוי לזכור כי המהירות המירבית מוגבלת - כמו בכל מכוניות וולוו החדשות - ל-180 קמ"ש, פועל יוצא של תפיסת בטיחות עדכנית ביצרנית השוודית.
בנוסף, הסוללה גדלה ל-18.8 קוט"ש והיא מאפשרת כעת טווח נסיעה חשמלי של 77 ק"מ, תוספת של 26 ק"מ. עם זאת, זמן הטעינה התארך לחמש שעות תמימות, לעומת שלוש שעות בעבר. שינויים טכניים נוספים: כושר הגרירה צמח ב-200 ק"ג ל-2.3 טונה, ואילו מרווח הגחון הצטמצם בחצי סנטימטר ויעמוד מעתה על 21.1 ס"מ.
בתחום האבזור מוצעות כעת כל גרסאות ה-XC60 עם מערכת מולטימדיה הכוללת את האפליקציות המוכרות של גוגל מהסמארטפון כמו גם תצוגת ניווט על גבי לוח המחוונים הדיגיטלי.