בקצרה:
  • שברולט סילברדו החדש יהיה חזק יותר
  • עם מסכים גדולים ומערך בטיחות משודרג
  • ינחת כאן רק בתחילת 2024
מתחזק: שברולט סילברדו HD עובר מתיחת הפנים בתזמון לא מקרי, שכן במקביל חשפה פורד את הדור החדש ל-F250. מבחינה מכאנית החידוש העיקרי הוא תוספת כוח למנוע דורמאקס, V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר שיפיק כעת 470 כ"ס, 25 כ"ס יותר מבעבר. למרות תוספת הכוח זה עדיין לא מאפשר לו להדיח את פורד - עם 475 כ"ס ב-F250 היוצא - מתואר החזק בקטגוריה.
שאר מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם תיבת עשרה הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה אוטומטית המעבירה כוח לפנים כשנדרש לכביש רטוב, והילוך כוח. שברולט תציג בשנה הבאה גרסת ZR2 ייעודית לשטח כתשובה ל-F250 טרמור וראם פאוור-ווגון, אך בינתיים לא חשפה פרטים אודותיו.
יותר אבזור, יותר בטיחות: שינויי העיצוב צנועים ומסתכמים בחזית עם יחידות תאורה וסבכה עדכניים. בתא הנוסעים יש כעת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) במקום יחידה אנלוגית בדגם היוצא, מסך מגע שגדל משמעותית ("13.4 לעומת "8) ועיצוב שונה למתגי בקרת האקלים.
גם מערך הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטחים מתים המותאמים לנסיעה עם נגרר, בנוסף לבלימה אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב שהוצעו בעבר. שברולט גם תצייד אותו במערכת המתריעה על נסיעה במשקל העמסה ו-או גרירה גבוה מהמותר.
מה אנחנו חושבים: הסילברדו הוא אחד מהדגמים הבודדים של שברולט כיום שזוכים להצלחה בשוק המקומי, והיחיד שמחזיק בתואר הנמכר ביותר בקטגוריה אליה הוא שייך כבר 15 שנים. הסיבה העיקרית לכך היא שהסילברדו תמיד הציע תנאי שירות טובים ומפנקים ממתחריו לנהג ולנוסעים, בין היתר הודות לכך שהוא היחיד בקטגוריה עם מתלה קדמי נפרד, גם אם על חשבון יכולת העמסה, גרירה או עבירות.
האם השינויים שעבר מספיקים כדי לאפשר לו לשמור על התואר הנמכר ביותר? לא בטוח. השינויים שעבר צנועים יחסית והמתחרה הישיר שהוצג בדור חדש לחלוטין צפוי לנחות כאן לפניו.