קיה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הפיקנטו העדכנית כפי שתשווק באירופה ובישראל, שבועות ספורים לאחר שהוצגה גרסתה הקוריאנית תחת השם 'מורנינג'. לישראל היא תגיע במחצית הראשונה של 2021.
באירופה תשווק הפיקנטו רק עם מנועי שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, אטמוספרי עם 67 כ"ס או מוגדש עם 100 כ"ס. אלו ישודכו לתיבת חמישה הילוכים ידנית או חמישה הילוכים רובוטית חד-מצמדית - הזהה לזו בה מצוידת יונדאי i10 החדשה - אך עדיין לא בטוח אם ומתי יגיעו לישראל.
מה שכן ידוע כעת הוא שהגרסה שתשווק כאן תצויד ביחידה זהה ליונדאי i10 החדשה, ארבעה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המצויד בשני מזרקים לכל צילינדר ומערכת תזמון שסתומי יניקה חשמלית במקום הידראולית במנוע 1.25 ליטר בפיקנטו הנוכחית. תיבת ההילוכים היא רובוטית חד-מצמדית, שמחליפה את הארבעה הילוכים האוטומטית (פלנטרית) כיום. נתוני הביצועים טרם פורסמו.
הגרסה האירופאית נחשפת גם ברמת הגימור X-ליין עם אלמנטים עיצוביים בהשראת רכבי פנאי לרבות חישוקים ופגושים שונים, מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ומתלים המאפשרים הגבהת המרכב ב-1.5 ס"מ. כבעבר יוצעו גם גרסאות EX הרגילה ו-GT-ליין בעלת מאפייני עיצוב ספורטיביים.
השינויים העיצוביים כוללים פתחי אוורור בקצות הפגוש הקדמי, יחידות תאורה משולבות לד וסבכה שונה, עם צמד מפלטים מדומים מאחור בגרסאות בכירות. בתא הנוסעים יש מסך מגע גדול יותר ("8 לעומת "7 כיום) עם גרפיקה עדכנית ואפשרות לשילובי צבעים מגוונים מבעבר. אבזור הבטיחות כולל, בנוסף לבלימה אוטונומית המוצעת כיום, גם תיקון סטייה מנתיב, התראת שטחים מתים אקטיבית (כולל בנסיעה לאחור) וערנות נהג.