בקצרה:
  • וולוו מעדכנת את צמד רכבי הפנאי החשמליים
  • לאחד עם עדכוני עיצוב, לשני עם יחידת הנעה חדשה
  • מתי בישראל? היבואנית אינה יודעת עדיין
ארבע שנים וחצי לאחר שנחשף, בוולוו עדיין לא מתכננים מחליף ל-XC40 המצליח, ובמקום מסתפקים במתיחת פנים קלה. מהיבואנית נמסר כי בשלב זה עדיין אין מידע על לו"ז רלוונטי לשוק הישראלי. או במילים אחרות, לא יודעים אם ומתי.
השינויים אינם גדולים ומתרכזים בגרסה החשמלית עם חזית חדשה ודומה לזו של ה-C40, גרסת הקופה הצעירה של הדגם. בין השינויים: מסגרת הסבכה (האטומה) הוסרה, פגוש קדמי הוחלף, בתי פנסי הערפל צומצמו ויחידות התאורה שונות. הפנסים עצמם יוצעו מעתה גם בטכנולוגיית "מטריקס-לד" וכן יוצעו גווני מרכב חדשים וחישוקי גלגלים אחרים. מאחור לא חלו שינויים של ממש ובתא הנוסעים השינוי העיקרי הוא אופציה חדשה לריפודי יוקרה נטולי עור.
בנוסף לעדכוני העיצוב של ה-XC40, וולוו מרחיבה את היצע ה-C40 עם גרסה חדשה בעלת מנוע חשמלי יחיד והנעה קדמית, שתהיה זהה לגרסת ה-P6 המוכרת מה-XC40. לגרסה זו הספק של 231 כ"ס וסוללת 69 קוט"ש שמעניקה טווח נסיעה מוצהר של 434 ק"מ, לעומת 408 כ"ס וטווח של 420 ק"מ בגרסת ההנעה הכפולה שהוצעה עד כה.
יחידה ראשונה של וולוו C40 כבר נחתה בישראל, לקראת תחילת שיווק בחודשים הקרובים. מה-XC40 נמסרו השנה 269 יחידות, מתוכן 59 חשמליות, 112 היברידיות-נטענות ורק 98 יחידות עם מנועי הטורבו-בנזין הרגילים.

לעמוד וולוו XC40 בקטלוג iCar