בעוד כשבוע זה יקרה. אחרי מסע טיזרים וקדימונים בלתי פוסק תחשוף פורד ברונקו חדש, יורש מודרני למי שנחשב לאחת מאגדות השטח האמריקאיות, אחרי רבע מאה של היעדרות מאולמות התצוגה. באופן ייחודי לתעשייה אך מקובל בעידן הקורונה המונעת אירוע המוני, ההשקה תשודר לכל העולם על-ידי הרשתות ESPN, ABC ונשיונל ג'יאורפיק. ליקטנו עבורכם את כל הפרטים הידועים עד עתה.
הברונקו שצפוי להתחרות מול ג'יפ רנגלר על נתח שוק אמריקאי ועולמי גדל והולך - וישווק גם בגרסת "ספורט" שתהיה למעשה רכב פנאי "רך" (על כך בהמשך) - יבוסס על שלדת סולם מסיבית שמגיעה היישר מטנדר הריינג'ר ראפטור הקטן (יחסית) של היצרנית, עם מיתלי עצמות-עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור, וקפיצי סליל בכל ארבעת הפינות. פורד תציע לבחירה שתי גרסאות מרכב - קצר עם שלוש דלתות או ארוך עם חמש, בדומה למתחרה הישיר מבית ג'יפ.
היצע המנועים יכלול את יחידות הבנזין המוגדשות המוכרות של היצרנית: ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר עם 270 כ"ס כבסיס, או V6 בנפח 2.7 ליטר עם 330 כ"ס. תיבת 10 הילוכים אוטומטית תהיה בהיצע, אך גם תיבת שבעה הילוכים ידנית שפותחה במיוחד על-ידי גטרג, וכוללת הילוך זחילה ייעודי, כנראה מעין מערכת 'הפחתה' נוספת המייצרת יחס העברה קצר עוד יותר מהילוך כוח קונבנציונאלי.
הברונקו יוצע עם אפשרות בחירה בין גג קשיח לברזנט-נפתח בשתי גרסאות האורך, עם אפשרות מסקרנת להסרת כל הדלתות - ללא צורך בכלים ייעודיים - ואחסונן בהתקן בתא המטען, בשונה מבמתחרה האמריקאי המחייב לוותר על הדלתות המוסרות מהמרכב ולהתנייד ללא יכולת הרכבה מחודשת אם יש בכך צורך (גשם למשל).
תא הנוסעים צפוי לחקות במידה רבה את זה המצוי בטנדר של היצרנית, כנראה עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע גדול ("12 כל אחד) המגיעים היישר מה-F150 החדש. מערכות בטיחות מתקדמות ישולבו בו כציוד תקני.
למי שמעוניין במראה קשוח אך פחות ביכולת עבירות מרשימה, תציע פורד את הברונקו ספורט שיבוסס על בסיס פלטפורמת הקוגה. העיצוב צפוי להיות מסוקס וזוויתי ומושך עין בדומה לדבר האמיתי, עם יכולת שטח גבוהה יחסית למקובל בקטגוריה, אך עם נוחות גבוהה משמעותית בנסיעת כביש ושימוש יומיומי.
דייב פריקאק, מנהל הדגמים האייקונים ביצרנית והאיש שחתום על תכנון המוסטנג העדכנית ולידתה המחודשת של ה-GT, אמר כי "יש לנו היסטוריה עשירה של רכבי שטח. הוכחנו את היכולות ורמת השרידות של כלי הרכב האלה במשך השנים, ונשלב את כל הידע והניסיון שנצבר בברונקו החדש".