בקצרה:
  • רכב הפנאי הקטן של אודי התעדכן חיצונית ובתא הנוסעים
  • הגרסה הזולה נעלמה מההיצע, ה-1.5 ליטר תהיה היחידה
  • המחיר יתחיל כעת ב-190 אלף שקל, 25 אלף יותר מבעבר
2 צפייה בגלריה
אודי Q2
אודי Q2
אוהבים את המראה האגרסיבי? הרכב שיגיע ארצה לא ייראה כך
קצת קוסמטיקה: ה-Q2 המעודכן בתמונות אותן משחררת אודי, נראה אגרסיבי מבעבר בחרטום, בצדדים ועם חישוקים מושחרים. אבל אל תטעו, אפשרות גימור זו לא תהיה בכלי הרכב שישווקו בישראל. השינויים בתא הנוסעים צנועים ומסתכמים בצג תצוגה גדול יותר ("8.3 לעומת "7 בעבר) הנשלט על ידי חוגת MMI מיושנת.
לוח מחוונים דיגיטלי (כפי שמופיע אף הוא בתמונות של היצרנית), כמו-גם צמד שקעי USB ליושבים מאחור, לא יגיעו ארצה. ואלה לא הנעדרים היחידים. אין מצלמת נסיעה לאחור שהפכה לכמעט תקנית במכוניות שעולות כשליש ובגרסת הבסיס אין אפילו חיישני חניה. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב כבעבר, בעוד שבקרת שיוט אדפטיבית נוספה כציוד תקני.
מה נשאר: מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) יהיה היחיד בהיצע, עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד. ה-Q2 היוצא שווק גם עם מנוע 1.0 ליטר מוגדש ותג מחיר נמוך ב-25 אלף שקל, אך הוא לא יגיע עוד. בשונה מדגמים עדכניים של הקונצרן עם מנוע זה, כאן אין מערכת היברידית קלה (48V) לצמצום פליטת המזהמים וצריכת דלק. למרות התפוקה הזהה, הזינוק ל-100 קמ"ש התארך בעשירית שניה (8.6 שניות), ככל הנראה בגלל עליה צנועה במשקל העצמי ותוספת ממיר קטליטי שני לצמצום פליטת המזהמים.
2 צפייה בגלריה
אודי Q2
אודי Q2
תא הנוסעים נראה טווב, אך לא יגיע כך ארצה
מה אנחנו חושבים: לאודי Q2 יש קהל נאמן ובדגם העדכני, לקוחותיו יקבלו מתכון כמעט זהה לדגם היוצא. העניין הוא שלגישתנו לפחות, יוקרה אינה יכולה להתבסס לעולם על סמל ופוזה, ואודי גולשים כאן לאחור. שכן קשה לזהות את הערך המוסף האמיתי שהוא מציע מול סקודה קאמיק למשל, החולק עימו פלטפורמה ויחידת הנעה, זול ממנו בעשרות רבות של אלפי שקלים ומציע אבזור עשיר יותר ומערכות בטיחות מתקדמות יותר. ותחשבו על זה.