ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את ה-M8 קופה, גרסת קצה לסדרה 8 שתתמודד מול מתחרות כמו מרצדס S63 קופה ופורשה 911 טורבו. תג המחיר מתחיל ב-1.69 מיליון שקל.
ה-M8 עושה שימוש ביחידת ההנעה המגיעה מה-M5 - מנוע V8 כפול-מגדשים בנפח 4.4 ליטר המפיק 625 כ"ס בגרסת "קומפטישן" שתשווק כאן. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם אפשרות לניתוק הציר הקדמי לטובת הנעה אחורית טהורה.
הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.2 בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 305 קמ"ש לאחר הסרת המגבלה המוצעת כאופציה בתוספת תשלום של 30 אלף שקל, וכוללת גם קורס נהיגה מתקדמת של היצרנית.
בהשוואה לסדרה 8 רגילה ה-M מקבלת כיול שונה להיגוי, מיתלים קשיחים יותר הנתמכים בבולמי זעזועים אדפטיביים, צמיגי פירלי P-זירו רחבים יותר (275/35 מלפנים ו-285/35 מאחור) שפותחו במיוחד עבורה ובלמים גדולים יותר (380-395 מ"מ לפנים-אחור). על בלמי קרבון גדולים יותר מלפנים (400 מ"מ) תיאלצו להיפרד מ-107 אלף שקל נוספים.
בורר מצבי נהיגה יהיה אינטואיטיבי יותר לתפעול, עם שלושה מצבים קבועים מראש: "כביש", "ספורט" (המפחית את הסיוע לנהיגה למעט התראת התנגשות ובלימה אוטונומית) ו"מסלול", המבטל גם את מערכת השמע ומערכת הניווט ומציג נתונים כמו לחץ אוויר וטמפרטורה בכל אחד מהצמיגים.
בנוסף יש גם אפשרות להתאמה אישית של יחידת ההנעה, קשיחות בולמי הזעזועים האדפטיביים, מידת התערבות בקרת היציבות, תגבור הגה ואפילו אופי מערכת הבלימה ("נוחות" וספורט"). כמו בשאר דגמי חטיבת הביצועים, גם כאן ניתן לקבוע שני מצבים מועדפים-אישית ולעבור אליהם בלחיצת מתג על ההגה (M1 ו-M2).
ויזואלית היא נבדלת מסדרה 8 בפגושים שונים מלפנים עם פתחי אוורור מודגשים, מאחור עם רביעיית מפלטים, ספוילר קטן על קצה דלת תא המטען, חישוקי "20 ייחודיים ומראות בחיבור (דמוי) שתי צלעות - כמקובל בדגמי חטיבת הביצועים של ב.מ.וו, לרבות אפשרות לבחירה בגימורי קרבון למרכב.
בפנים יש מושבים עם תמיכה משופרת, גרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי, גימורי קרבון וידית בורר הילוכים בגימור עור במקום הקריסטל.