מאז חודש פברואר 2021 ותחילת שיווק טסלה בישראל, עבר המותג לא פחות משישה סבבי התייקרויות, ארבעה מתוכם של טסלה מודל 3, הדגם היחיד בינתיים שנמסר ללקוחות. כל זאת יש להזכיר על רקע שפל דרמטי בשער הדולר, שנמצא היום (ד') בשערו הנמוך ביותר מזה 25 שנה.
בהתייקרות האחרונה שחלה לפני כשבועיים בלבד עלה מחירה של טסלה מודל 3 בגרסת הבסיס (SR+) בכ-9,000 שקלים, ונעצר על כ-201 אלף שקלים - התייקרות מצטברת של כ-21 אלף שקלים מאז תחילת השיווק. כעת עולה גם מחירה של גרסת ה-Long Rang, שמתייקרת בכ-9,000 שקלים ותעלה כ-245 אלף שקלים, התייקרות מצטברת של כ-25.5 אלף שקלים מתחילת השיווק.
לצד ההתייקרות גדל טווח הנסיעה הרשמי של הדגם ב-34 ק"מ ועומד כעת על 614 קילומטרים בסך הכל. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש ונתון המהירות המירבית נותרו זהים ועומדים על 4.4 שניות ו-233 קמ"ש, בהתאמה. גרסת ה-Performance שומרת על מחירה שעומד על כ-272 אלף שקלים, לאחר התייקרות של 21 אלף שקלים מאז תחילת השיווק.