שינויי המראה דומים לאלה שבוצעו במתיחת הפנים שעבר האטקה הרגיל. תוספת קלה וחביבה - את גרסת הביצועים אפשר לרכוש עם מערכת פליטה מבית אקרפוביץ', המבטיחה צליל שונה שיקסום ודאי לחובבי אקשן. יחידת ההנעה עצמה נותרה ללא שינוי – 2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר של הקונצרן (EA888) עם 300 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה. גם הביצועים נותרו ללא שינוי – זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ו-247 קמ"ש מרביים.
בתא הנוסעים יש גרפיקה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי ("10.25) מסך מגע גדול יותר ("9.2 לעומת "8) עם מערכת הפעלה קולית. יש גם הגה שונה הכולל מתג התנעה ובורר מצבי נהיגה. ארבעה שקעי USB הם כעת מדגם c העדכני.
סוללת מערכות הבטיחות נותרה ללא שינוי, אבל בקרת השיוט אדפטיבית מקבלת כעת נתונים ממערכת הניווט ומסוגלת להתאים עצמה טוב יותר לתנאי הדרך כמו פניות, צמתים, מגבלות מהירות ואזורים הנמצאים בעבודות בניה. בנוסף תוצע כאופציה מערכת סיוע בנסיעה לאחור עם נגרר.