הרכב המסחרי בגודל בינוני של רנו זכה להצלחה גבוהה באירופה, אותה התקשתה לשחזר כאן בהיעדר תיבת הילוכים אוטומטית בה מצוידים המתחרים סיטרואן ג'אמפי ופורד טרנזיט. כעת מתחילה היבואנית לשווק את הטראפיק לאחר מתיחת פנים ועם תיבה כפולת-מצמד מתבקשת, אך עם תג-מחיר גבוה יותר שעומד על 233 אלף שקל לגרסת וואן (26+ אלף שקל) ו-245 אלף שקל לנוסעים (15+ אלף שקל).
החידוש העיקרי כאמור היא יחידת ההנעה – 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 170 כ"ס, 50 כ"ס יותר ממנוע 1.6 ליטר בדגם היוצא. השידוך הוא לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. רנו מציינת שמנוע החדש חסכוני מקודמו בכשישה ליטר סולר לכל 1,000 ק"מ עם נתון שנע בין 15.8 ל-16.4 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה.

השינויים בעיצוב צנועים וכוללים מסגרת לד חדשה לפנסי החזית בצורת האות C וסבכה קדמית מעודכנת. סביבת הנהג התעדכנה עם עיצוב שונה לקונסולה המרכזית, מסך מגע "7 בהתקנה מקומית עם מצלמת נסיעה לאחור, כמו גם הבטחה לשיפור באיכות החומרים.
כבעבר הוא יוצע בגרסת וואן להובלת סחורות בשני אורכים (5 מטר או 5.4 מטר) או בגרסת נוסעים (תשעה מושבים) המגיעה כך מפס הייצור, לעומת חלק מהמתחרים בהם מבוצעת התקנה מקומית. רשימת האבזור בכל הגרסאות כוללת מתג הנעה בכפתור ובקרת שיוט. מערכות בטיחות אקטיביות לא מוצעות, ובמקומן מתקינה היבואנית מערכת התראה בהתקנה מקומית.
הכותב חבר מערכת iCar