בקצרה:
- דוגנפנג מציגה שטח חשמלי והוא נראה מוכר
- עם מנוע חשמלי לכל גלגל, יותר מ-1,000 כ"ס
- ייצור סדרתי יחל בעוד כשנה
דוגנפנג תציע את רכב השטח החשמלי בשלוש תצורת מרכב, עם שלוש או חמש דלתות ובעתיד גם בגרסת טנדר. המראה מרשים, עם פגושים אגרסיביים הכוללים גם צמד נקודות עיגון מלפנים ומאחור לטובת חילוץ. יש גם צמיגי שטח אגרסיביים ובמקרה של הגרסה הארוכה, גגון מסיבי עם סולם מתקפל. את מקומו של הגלגל החלופי על דלת תא המטען תופס מה שנראה כתא ייעודי לציוד.
ביצועי ספורט: כבסיס משמשת פלטפורמת MORA ייעודית עם התאמות שונות - בין היתר הגנה משופרת על הסוללה. המיתלים נפרדים מלפנים ומאחור, נתמכים קפיצי אוויר המאפשרים הגבהת מרכב והגדלת מרווח הגחון ב-10.5 ס"מ. כמו בהאמר EV, גם כאן יש היגוי לגלגלים האחוריים שמאפשר מצב "סרטן" לטובת נסיעה צדית לשטח טכני.
מערכת ההנעה כוללת ארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, בהספק משולב של 1,088 כ"ס, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. תצורת הנעה זו אחראית גם להכוונת מומנט, ולכן הורדת כוח יעילה יותר בכביש מפותל ובשטח טכני. מצברי 140 קוט"ש מקנים לרכב הכבד טווח נסיעה של כ-500 ק"מ.
מה אנחנו חושבים: המעבר של תעשיית הרכב להנעה בחשמל צימצמה משמעותית את פערי הידע והיכולת, ומאפשרת ליצרניות רכב צעירות, עם גמישות ארגונית ותגובה מהירה לסגור פערים על מותגי רכב ותיקים. ולעיתים להציג אפילו רמה גבוהה יותר של ביצוע. והסינים שהתנפלו במהירות על כל קטגוריות הרכב, לא מתכוונים להותיר את קטגוריית הטנדרים ורכבי השטח החשמליים לאמריקאים. דונגפנג מעניקה הצצה ראשונה לקרב המתפתח, שללא ספק ילך ויסלים. ורק מעטים - אם בכלל - יהמרו כנגד ניצחון מכיוון מזרח.