בקצרה:
  • גרסת קצה חדשה לשברולט קולורדו
  • עם מיתלים משודרגים וצמיגי ענק
  • ינחת בישראל, רק בשנה הבאה
טנדר שטח: שברולט תחשוף בקרוב גרסת שטח קיצונית לקולרדו החדש, הטנדר הקטן (במונחים אמריקאיים) של היצרנית. הוא מכונה ZR2 Bison וינסה להתחרות בפורד ריינג'ר ראפטור שנחת כאן לאחרונה. מתמונות שפרסמה היצרנית ניתן להבחין - למרות ההסוואה החלקית - כי השינוי המשמעותי בהשוואה ל-ZR2 ה'רגילה' הם צמיגי שטח גדולים יותר ("35 לעומת "33) של גודייר דורטראק, הגדולים בקטגוריה. הם חובקים חישוקי "17 עם מנגנון נעילה (ביד לוק) כנגד פריקת צמיג בנסיעה בלחץ אוויר נמוך.
גם מערך המיתלים עבר שינוי עם זרועות מחוזקות וארוכות יותר מלפנים המעניקות מהלכי מתלה ארוכים יותר, לצד בולמי זעזועים ייחודיים (Multimatic DSSV) שאמורים לספק יכולת שיכוך ראויה במהלך קפיצות. שינויים אלה אמורים לסייע גם בהגדלת מרווח הגחון וזויות המרכב.
על בנזין: מערכת ההנעה צפויה לכלול מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 2.7 ליטר עם כ-350 כ"ס. החיבור הוא לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לאספלט רטוב-מושלג עם העברת כוח לפנים כשנדרש, כפולה לשטח והילוך כוח.
הוא יצויד בבורר נהיגה עם חמישה מצבים (רגיל, גרירה, שטח, שטח טכני, ובאחה) המתאים את המערכות השונות לתוואי הנבחר, נעילות דיפרנציאל אחורית וקדמית לנסיעה בשטח טכני ומיגון ייעודי לגחון ולסף המרכב וצמד אוזני גרירה מלפנים.
מה אנחנו חושבים: גרסת הקצה לקולרדו החדש נראית אגרסיבית ובעלת יכולת, משהו שהיה חסר בשנים האחרונות במשפחת הטנדרים של שברולט. האם היא גם מסוגלת להתמודד בכבוד עם הדומיננטיות של פורד בעולמות הביצועי-שטח עם גרסאות ראפטור? נדע רק אחרי שננהג בו.