בקצרה:
  • שברולט טרייל בלייזר עבר מתיחת פנים קלה
  • זוכה בתוספות אבזור נוחות ובטיחות
  • השיווק המקומי מתוכנן לסוף השנה
אמריקה בקטנה: הטרייל בלייזר, רכב הפנאי הקומפקטי של שברולט, עבר עדכון קל שאמור לשפר את סיכוייו מול מתחרים עדכניים כמו קיה סלטוס, סוזוקי -S-קרוס וצ'רי FX. השינוי העיקרי נוגע לסביבת הנהג, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("8) במקום יחידה אנלוגית, מסך מגע גדול יותר בגרסאות הבכירות ("11 לעומת "8), צימוד אלחוטי ל-Apple CarPlay ול-Android Auto ומשטח טעינה אלחוטי.
גם מערך הבטיחות שודרג עם בקרת שיוט אדפטיבית שלא הוצעה בעבר, בנוסף לבלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב והתרעת שטחים מתים שמוצעים בדגם הנוכחי. שברולט תציע כעת גם גרסה המכונה 'אקטיב' המיועדת להרפתקני שטח-רך עם קפיצים ובולמי זעזועים שונים וצמיגים דו שימושיים (הנקוק דיינה פרו AT2).
רק בנזין: היצע מנועי הבנזין לא השתנה. שלושה צילינדרים מוגדשים בנפח 1.2 ליטר (137 כ"ס) או 1.3 ליטר (155 כ"ס), תיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. המנוע החזק יותר מוצע גם בגרסת הנעה כפולה עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית.
מה אנחנו חושבים: הטרייל בלייזר לא נהנה עד עתה מהצלחה בישראל, ונתון המכירות שלו נמוך משמעותית מזה של מתחריו בקטגוריה שכן סוזוקי מכרה השנה כפליים, קיה פי שלושה. ומה יהיה עכשיו? השינוי שעבר משדרג קלות את סביבת הנהג ולא הרבה מעבר. ולכן קשה לראות כיצד הוא מזנק במכירות רק הודות לכך.