בקצרה:
  • פולקסווגן תשווק טיגואן אולספייס מוזל
  • מנוע קטן יותר, הנעה קדמית בלבד ופחות אבזור
  • ההבדל במחיר מהגרסה היקרה: 45 אלף שקלים
2 צפייה בגלריה
פולקסווגן טיגואן אולספייס
פולקסווגן טיגואן אולספייס
(צילום: ניר בן זקן)
חודשיים לאחר שפולקסווגן החלה לשווק את הטיגואן אולספייס, גרסת שבעה מושבים מוארכת לרכב הפנאי שלה, היא מודיעה גם על תחילת שיווק גרסת בסיס עם תג-מחיר שמתחיל ב-185 אלף שקלים, 45 אלף שקלים פחות מהגרסה הבכירה שווקה עד כה. זהו גם מחיר דומה לסקודה קודיאק עם מערכת הנעה דומה, אלא שרשימת האבזור בפולקסווגן דווקא עשירה יותר.
בחרטום מוצב מנוע 1.5 ליטר בנזין מוגדש המוכר של הקונצרן (150 כ"ס), המחובר כאן לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. בגרסה הבכירה ששווקה עד כה שוכן מנוע 2.0 ליטר עם 190 כ"ס וההנעה כפולה-קבועה. הדגם החלש יותר מזנק ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות (כשתי שניות יותר) אבל צריכת הדלק שלו נמוכה יותר עם 13.1 ק"מ לליטר, לעומת 11.3 ק"מ לליטר.
2 צפייה בגלריה
פולקסווגן טיגואן אולספייס
פולקסווגן טיגואן אולספייס
(צילום: ניר בן זקן)
הוא ישווק בשתי רמות גימור. בסיסית (185 אלף שקל) הכוללת מסך מגע בגודל "8, לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), תצוגת נתונים עלית, מצלמות חניה היקפיות, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "18 קלים. הגרסה הבכירה (210 אלף שקל) מוסיפה ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום-קירור למושבים הקדמיים, חישוקי "19 ובולמי זעזועים אדפטיביים.
מערכות הבטיחות זהות בכל הגרסאות עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.