בקצרה:
- פורד מעבירה גם את הריינג'ר החדש במכון כושר
- יצטרף בעתיד ל-F150 והברונקו המשודרגים
- במפתיע, הוא צפוי להגיע גם אלינו
מה אנחנו יודעים: הוא יצוייד במנוע V6 בנזין כפול-מגדשים בנפח 2.7 ליטר המוכר של פורד, שיהיה חזק משמעותית מהריינג'ר ראפטור היוצא שבחרטומו הוצב מנוע טווין-טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר. החיבור יהיה לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית, ותיבת העברה המאפשרת הנעה אחורית לכביש, כפולה קבועה עם העברת כוח לפנים כשנדרש לכביש רטוב והילוך כוח.
כבעבר, מערך המיתלים יכלול קפיצי סליל במקום עלים מאחור ובולמי זעזועים של פוקס בכל פינה לטובת שיכוך יעיל במהירות גבוהה. מהתמונות ניתן להבחין כי לקשר עם הקרקע אחראים צמיגי BFGoodrich AT KO2 במידה "33.
הריינג'ר ראפטור הקודם היה טנדר ראשון מחוץ לצפון אמריקה להיות נחשק ומבוקש, למרות תג-מחיר גבוה משמעותית מגרסאות הבסיס. ואם החדש ישמר את היכולת הגבוהה של קודמו, הוא צפוי לשמור את מעמדו בקלות, בעיקר בגלל היעדר מתחרים ישירים כעת.