אפליקציית "אוטובוס קרוב" מבית הופאון השיקה אפשרות ייעודית להתמודדות עם מגבלות הקורונה, כך אומרת החברה. אפשרות זו אותה יכול המשתמש לבחור, מציגה את מידת עומסי הקווים השונים בהתאם למגבלות שקבע משרד הבריאות. באמצעות השירות החדש יכולים נוסעים ונהגי אוטובס לסמן באפליקצייה את מידות העומס באוטובוסים בהתאם להנחיות המתעדכנות.
1 צפייה בגלריה
עומס בתחנה שליד העירייה במודיעין
עומס בתחנה שליד העירייה במודיעין
עומס בתחנה שליד העירייה במודיעין
לדברי החברה, סימון מידת העומס תאפשר לנוסעים אשר טרם עלו על האוטובוס לצפות מראש אילו מהקווים העוברים בתחנה פנויים, ואילו צפויים שלא לעצור עקב תפוסה מלאה, ובכך למנוע את עוגמת הנפש שנוצרת עקב המגבלות הצפויות.
אמיר רוזנצביג, מנכ"ל החברה, אמר כי "הפיצ'ר החדש שלנו נועד לסייע למשתמשי התחבורה הציבורית. מטרתנו היא להנגיש ולייעל את תהליך הנסיעה המהווה חלק אינטגרלי ומהותי מחיי היומיום של מאות אלפי אנשים". כן אמר כי "בקרוב נוכל לספק לנוסעים אפשרות בחירה בין תשלום דיגיטלי ותשלום ברב-קו, ואף לתכנן את מסלולם ולצפות בזמני הקווים בזמן אמת באמצעות אפליקציית 'רב פס'".
כזכור, החברה היא גם שותפה באחת מקבוצות החברות הכוללות גם גופים פיננסיים, אשר זכו במכרז משרד התחבורה להפעלת אפליקציות תשלום בתחבורה הציבורית. רפורמה שהוקפאה בינתיים על ידי שרת התחבורה, מירי רגב, ונבחנת בימים אלו מחדש בשל סוגיות של (אי) הגנת הפרטיות ופערי מחיר בין פריפריה למרכז הארץ.