"הדרך היחידה היא להיאבק באינטנסיביות גם נגד מי שבאים להרוג אותנו במיטה, אבל גם נגד מי שהביאו את המדינה למצב הזה, מי שהביאו לכך שבממשלת ישראל יושבים אנשים אכזרים ומשיחיים שתומכים בטרור. אם השיעור ממה שקורה עכשיו הוא לא ניקוי מוחלט של כל הגורמים האלה, אז ישראל אבודה. להמשיך לבנות את תדמית 'החוסן הישראלי' בלי להבין מה כל כך חותר תחתיו, יביא להרס המדינה בימינו, ואנחנו גם נאבד את העולם.
אני רואה את התמיכה הבינלאומית העכשווית מארצות־הברית ומאירופה כמו 'הפיצויים האחרונים'. באירופה זה כי הם פוחדים ממה שהם רואים אצלם ברחובות, ובאמריקה זה כי ג'ו ביידן ציוני. לא יהיה עוד נשיא שזוכר את מלחמת העצמאות, ביידן הוא הנשיא האחרון שיהיה לישראל".
"דווקא יש לי משהו כן אופטימי: הזהות של חלק גדול מהמשפחה החילונית שלי בארץ תמיד הייתה לגמרי ישראלית, אבל בחודש האחרון אני רואה אותם הופכים שוב ליהודים. הבעיה הייתה שבמשך תקופה מאוד ארוכה היהדות נחטפה בידי החרדים והימין הקיצוני, הם החליטו שהם יקבעו מיהו יהודי ומה זו יהדות. אני מקווה שעכשיו ניקח את היהדות בחזרה, כי לא הם יקבעו לי אם אני יהודי או לא. כשכל זה ייגמר, לא יכולה להיות טיפת רחמים לאנשים ששברו את החברה".
הכתבה המלאה במוסף ''7 לילות'' בגיליון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן