שני להיטי מדינה העיפו את נס וסטילה לחלומות שלא דמיינו אפילו בתסריטים המופרכים ביותר, אבל בכל זאת הם לא מתכננים סיבוב הופעות בינלאומי בקרוב. יש פשוט סיכוי מסוים שיכירו מקרוב מהו חרבו דרבו. "מאז השיר אני מקבל שיחות טלפון, 'ווי אר גוינג טו קיל יו, נחפש אותך ונמצא אותך'", מספר דור סורוקר, הידוע כסטילה. "בערבית, עברית שבורה, אנגלית עוד יותר שבורה. איומים ליטרלי על החיים שלנו בקנה מידה לא נורמלי. היו מתקפות סייבר על הטלפונים של המנהלים שלנו, השביתו להם את המכשירים. הכי גרועים היו האיומים על המשפחה. כתבו לי, אנחנו מכירים את האחים שלך ונגיע לכולכם אחד־אחד, נעבור בית־בית".
נלחצת?
"הפחיד לכמה רגעים, הבנתי גם שיהיה לא אחראי מצידנו להתקרב עכשיו לאזורים פחות סימפטיים במדינה, ובטח לא לצאת מהארץ. מודה שאני חושש לנסוע לחו"ל היום. אם איכשהו אצטרך, אכסה את התלתלים".
נס: "קיבלתי המון איומים, אלפי הודעות שנאה בכל הפלטפורמות, עם איחולים מזעזעים. היו גם הודעות מהצד השני שכתבו שמתעללים גם בהם, וזה כאב לי לשמוע כאדם. מישהו כתב לי, 'יא רוצחת תינוקות'. זה נורא".
סטילה: "שמע, אין לי בעיה לקבל את ההד האלים הזה. אנחנו מייצגים את המדינה, ואם יש שיר שמֵּרים את המורל ככה - אז אנחנו נספוג איומים. שווה את זה".
הכתבה המלאה בגיליון "7 לילות" במוסף סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן
פורסם לראשונה: 11:24, 04.01.24