אדמונד ספרא, שמעוניין לרכוש את הפועל ת"א, ודייויד מינצברג, ראש קבוצת הבעלות הנוכחית של הקבוצה, פירסמו אתמול הודעה והצהירו כי הם "החליטו במשותף להשהות את המשא ומתן כדי לתת זמן נוסף לפתרון בעיית החובות של קבוצת הבעלות הקודמת למועדון".
בהודעה נכתב גם כי שני הצדדים "מחויבים לתהליך בדיקת נאותות ומשא ומתן הולם, שמבחינתם חייב להתרחש בסודיות מוחלטת על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר לכולם, לרבות המועדון והאוהדים". כזכור, לאחר שהתגלו במהלך בדיקת הנאותות חובות גבוהים יותר מכפי שהעריכו בתחילת המגעים בין הצדדים, ביקשו נציגיו של ספרא לשנות את מתווה העסקה שעליו סוכם לפני כחודש - ולקבל קבוצה נקייה מחובות.
על פי המתווה החדש שהוגש, כל אחד מהבעלים (הקודמים והנוכחיים) יהיה אחראי על תשלום החובות שהוא יצר בתקופת הבעלות שלו. במקרה של מינצברג מדובר בכמיליון שקל (שיופחתו מסך ההשקעה שלו במועדון – כ־ 4 מיליון שקל). עכשיו ממתינים הצדדים לתגובה של בועז תושב, איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג.
כדורסל: קריית־אתא עלתה ל־ 0:2
בתום משחק הפכפך, שנגרר להארכה, ניצחה עירוני קריית־אתא בבית את מכבי ר"ג 84:94 ועלתה ל־ 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף (הטוב מ־ 5). עכשיו הקבוצה של שרון אברהמי רחוקה ניצחון אחד מעלייה לחצי הגמר נגד הפועל ת"א או הפועל חיפה. אמין סטיבנס (24), גיא פלטין (20) וג'יימס בייטמון (19) בלטו אצל המנצחים, 18 נקודות של נוני אומאט לא עזרו לר"ג. (סתיו איפרגן)
שחייה. שיא ישראלי חמישי השבוע לאנסטסיה גורבנקו בסבב מארה נוסטרום, המתקיים כעת בברצלונה.גורבנקו שיפרה ב־ 38 מאיות את שיאה במשחה ל־ 400 מטר מעורב, כשקבעה 4:36.57 דקות. השיא הקודם של הישראלית (4:36.95) נקבע לפני ארבעה ימים בתחרות הראשונה בסבב שהתקיימה בקאנה.
אופניים. הרוכב איתמר איינהורן מקבוצת ישראל פרמייר טק נבחר על ידי האיגוד כנציג במרוץ הכביש באולימפיאדת פריז.
פורסם לראשונה: 23:32, 30.05.24