מתחילים כבר לראות את הניצחון המוחלט.
של ממשלת נתניהו על מדינת ישראל.
זה כבר ממש פה, אפשר כמעט למשש את זה: רק השבוע התברר שפרס ישראל בוטל השנה כי אייל ולדמן – ישראלי יפה, לוחם גולני לשעבר, שהקים ומכר חברת טכנולוגיה מצליחה ונבחר על ידי ועדת הפרס כזוכה בקטגוריית היזמות – לא בא טוב למשפחת נתניהו אחרי שתמך במחאה.
לפיכך ביטלו את הפרס כולו. מי צריך פרס ישראל? מי צריך הצטיינות, יזמות, מחקר, הכנסות של מיליארדים למדינה, כשמה שבאמת חשוב – מה שבאמת מנצח לנו מלחמות – זו נאמנות מוחלטת למשפחת נתניהו.
התוצאה: ממשלת נתניהו: 1. ישראל: 0.
ורק השבוע התברר שממשלת נתניהו סוגרת את מכון וולקני – החממה הטכנולוגית־חקלאית החשובה של ישראל, אבן דרך ביזמות וברוח הישראליות – באמצעות קיצוץ תקציבו ברמה שכנראה לא תאפשר לו להמשיך.
ממשלת נתניהו: 2. ישראל: 0.
ועוד התברר השבוע כי 170 מיליון שקל יתווספו ל־5.5 מיליארד שסמוטריץ' כבר העביר לכספים הקואליציוניים במסגרת תקציב 24', גם הפעם מחציתם תלך למשרד להתיישבות של אורית סטרוק, העיקר שתתיישב כבר.
ממשלת נתניהו: 3. ישראל: 0.
ורק השבוע התחוור שכשסמוטריץ' אמר ש"החזרת החטופים היא לא הדבר הכי חשוב" הוא באמת התכוון לזה, כשהבהיר שיתנגד לעסקה.
יכולתי להמשיך לספור נקודות, אבל תמשיכו אתם. יש בלי סוף מהן לממשלת נתניהו במאבקה הבלתי מתפשר במדינת ישראל: למשל משטרת בן גביר שמטביעה מפגינים בצואת סוסים; שר חינוך שמעביר 600 מיליון לתוספות שכר למורים חרדים ונטולי ליבה; שר תקשורת שמקדם – דחוף, עכשיו – שירותי שיחות אירוטיות למי שברשותם טלפון כָּשֵׁר.
תוצאה: ממשלת נתניהו – עוד ועוד הישגים הרסניים. ישראל: 0. חטופים: 134. ימים בשבי: 146. הטור המלא במוסף ״7 ימים״ בגיליון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן