קאמי היא מסעדה וייטנאמית אסייתית חדשה ברעננה, מהסוג שנדרש בכל שכונה או עיר: היא מתאימה גם לארוחה משפחתית עם ילדים וגם לארוחה זוגית רומנטית בערב. התפריט הוא מסע במזרח עם מגוון גדול של סושי, באנים במילויים שונים, גיוזות, מנות עם טאץ' הודי, פאד תאי ועוד. המחירים נוחים והאיכות הפתיעה לטובה.
1 צפייה בגלריה
13435726
13435726
צילום: אפיק גבאי
בעליה של קאמי הוא איש העסקים בוריס זינגר, לשעבר שותף במסעדת נאומי ביהוד, שבבעלותו חברות לכוח אדם, ואולי זה מסביר את ריבוי העובדים האסייתים במטבח ואת המקצועיות שלהם. בתו אליזבת היא מנהלת המסעדה, הממוקמת בשולי הפארק באזור ירוק ללא מגורים. היא מעוצבת ומכילה קיר שמשמש בר משקאות ומולו קיר זכוכית ענק שמשקיף לנוף ולמרפסת גדולה.
התחלנו באחד הספיישלים – נאמס, אגרול וייטנאמי טעים שמורכב משערות דמויות קדאיף, וסלט אצות כולל אבוקדו שהיה מעולה. המנות העיקריות ענקיות. הזמנו הוטוק סינטה – מנה מעולה שהכילה רצועות סינטה, פטריות טריות מסוגים שונים, בצל, פאק צ'וי על מצע אורז (78 שקל).
הצמחונים אהבו את מנת הבמבו קארי – עם טופו וחלב קוקוס, פטריות, קפיר ליים, במבוק וקארי תאילנדי על מצע אורז (62 שקל). הצעירים לקחו פאד סי יו – גרסה של פאד תאי עם עוף (64 שקל). אף אחד לא סיים את המנה מפאת הגודל, והן נארזו לצהריים שלמחרת.
המסעדה אינה כשרה (יש גם ג'מבו שרימפס בתפריט) ופתוחה בשבתות, החניה נוחה וצמודה, ויש גם תפריט ילדים.
ויצמן 273, רעננה. 9635775־09, יש משלוחים לאזור