פלא, פסטיבל ספרי הילדים הראשון בישראל יתקיים בבת־ים בתחילת חודש יוני. המבקרים ייהנו ממגוון מופעים, מהצגות, מסדנאות יצירה, ממפגשים עם סופרים ומאיירים, מתיאטרון סיפור ומשלל אירועים בהשראת ספרי ילדים.
1 צפייה בגלריה
13437668
13437668
צילום: יוסי צבקר
הפסטיבל מבקש לקרב בין ילדים ובין ספרים, לעודד הורים להקריא ספרים לילדיהם ולקדם את ספרות הילדים כאמנות ייחודית ומוערכת. הפסטיבל יתקיים במשך שלושה ימים בשישה מוקדים ברחבי בת־ים: היכל התרבות, מוזיאון בת־ים לאמנות, בית ריבק, האודיטוריום העירוני, התרבוטק (הספרייה העירונית) וטרמינל העיצוב, ויציע עשרות אירועים מגוונים בתשלום וללא עלות.
בין האירועים: מפגש עם שירה גפן ואתגר קרת, שיקריאו מספרם החדש (שטרם הגיע לחנויות) "העץ שאף ילד לא דמיין"; מפגש מוזיקלי עם עלמה זהר; הצגות ומופעים מוזיקליים לכל המשפחה המבוססים על ספרי ילדים אהובים; תיאטרון ושעות סיפור וסדנאות. את אירועי הפסטיבל תסגור מסיבת ריקודים עם מיטב שירי הילדות האהובים.
8-6 ביוני, ברחבי בת־ים.

פוליקר שר יוונית

יהודה פוליקר יתארח בבנייני האומה בירושלים ב־8 ביוני למופע חגיגי בליווי להקה בת 16 נגנים. לצד להיטיו הגדולים יבצע פוליקר קטעי רמבטיקו ושירים יוונים קלאסיים. את המופע ילווה מתחם קולינרי ירושלמי עם מגוון דוכני אוכל ושתייה.
כרטיסים: 6226*