צילומים: אבי ולדמן, יח"צ, יח"צ חו"ל
????????????????????

הכל ועוד...
נוסע מתמיד מצא במזוודה הקשיחה (24") האיכותית מבית KENNETH COLE כל מה שמצופה מהז'אנר: מערכת ארבעה גלגלים איתנה המסייעת לה להחליק בקלות, ידית טלסקופית מעולה ואפשרות הרחבה. כמו כן הוא משבח את החלוקה הפנימית לשני אגפים מופרדים ומכוסים, שמבטיחים אפס בלגן בזמן הפתיחה, את שפע התאים המרוכסנים וגם את המראה שומט הלסת הבולט על המסוע. יקרה, אבל כה אלגנטית (ברשת המשביר, 850 שקל).

פיצה חגיגה
את כדורי בצק הפיצה של פסטה ריקו צריך אמנם לזכור להעביר מראש מהמקפיא למקרר וגם להמתין שעתיים לתפיחה, אבל תהליך ההכנה – הרידוד, מריחת הרוטב (הכינונו מראש), בזיקת הגבינה ופיזור התוספות – מהנה במיוחד. אחרי האפייה התקבלו שלוש פיצות לא גדולות, אבל ברמה אחרת. הילדים, שלקחו חלק פעיל בהכנה, עפו עליה, וגם המבוגרים ביקשו עוד (29 שקל).

שיא היעילות
התחברנו מהר למערכת המיקסר והבלנדר הידני (דגם CI107IS) של נינג’ה, הכוללת מוט בלנדר, קוצץ מזון ומיקסר בעיצוב קומפקטי ונוח לתפעול. עוצמת המנוע ואיכות הלהבים והחלקים משפרות את הביצועים, חיבור האביזרים ליחידת המנוע קל ומיידי והתוצאות מעולות: ההקצפה מדויקת ומהירה יותר, הערבול יעיל, הקיצוץ והריסוק מושלמים. והכל נכנס למגירה (עמוקה) אחת (799 שקל).

נהדר ומיותר
בעלת עור מעורב, המקפידה על איפור מלא לעבודה, התרשמה מאוד מנוחות המריחה ומהמרקם הקטיפתי של הפריימר לעפעפיים Photo Finish Intensify 24 Hour של סמאשבוקס, שמעניק בסיס חלק ואחיד למריחת הצללית, אך תהתה אם היא זקוקה לו: הצלליות האיכותיות שבהן היא משתמשת (גם של סמאשבוקס) לא נמרחות ונראות נפלא גם בלעדיו... (109 שקל).

הגנה והזנה
עור בוגר ויבש מאוד, עם רגישות עזה לשמש, הגיב בשמחה לתחליב הלחות לפנים עם 50 SPF של מותג הדרמו־קוסמטיקה סרווה. המרקם הקל מרגיש עשיר, נעים למגע ונמשח בקלות. אף שהוא מותיר על העור מעט ברק ודביקות, אלה חולפים במהרה. והתוצאה – העור מוגן ביעילות ולאורך זמן (79.90 שקל).

לספורט ואחרי
צעירה ספורטיבית הגדירה את הסט של פינק סודה כ"איכותי ונוח, לכושר וליומיום" (ברשת ובאתר JD, (100 שקל טופ, 130 שקל טייץ).