מגן ועוד
Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator, הגרסה המשודרגת של קרם הלחות המוצלח של קליניק, אומצה על ידי בעלת עור בוגר כמאסט לקיץ. למרות תוספת ההגנה מהשמש, הקרם מתאפיין בקלילות אוורירית קרירה ומרעננת ונספג במהירות בלי להותיר שכבה לבנה או דביקה. העור מרגיש מוגן, מוזן, מלוחלח ומוכן לאיפור. יופי! (185 שקל).

כדורגל במיטה
ספורטאי פעיל בן שמונה ישן נהדר כשהוא עטוף במצעי הכותנה של עצמל'ה, בעיצוב כדורגל מחויך, שגם אמא אהבה. נעימים למגע, מתכבסים נפלא ונראים יופי על המיטה גם ללא גיהוץ. בקיץ הציפה יכולה לשמש כשמיכה קלילה וכן ככיסוי מקסים למיטה. וגם המחיר בהחלט סביר (בסניפי ובאתר עצמל'ה, 119 שקל).

למנגל בסטייל
מטבח החוץ יוניטי של כתר הותקן במרפסת רחבת ידיים של חובב מנגל ואירוח, שהתרשם מיד מאיכות המוצר ועמידותו בכל מזג אוויר. היחידה, שכוללת משטח נירוסטה, כיור מובנה, שטח אחסון קומפקטי ומוט לתליית אביזרי הגריל, התגלתה נוחה לשימוש ולתחזוקה. אולם כדי להביא אותה לכלל שימוש נדרשה השקעה נוספת בברז ועבודת שרברב שיחבר אותו לנקודת מים ולפתח ניקוז, מה שהופך את המחיר לגבוה למדי (1,599 שקל).

קלילה ונעימה
חברתנו הספורטיבית יצאה להליכה נמרצת על שפת הים בחולצת CROSS REBEL של המותג SALOMON (יבוא קל גב) ודיווחה על חוויה נעימה ביותר. הבד הדקיק קליל ונעים, מאוורר ומנדף זיעה גם בחום כבד, מתכבס מצוין ומתייבש במהירות. החולצה נוחה ונאה ללבישה גם בזמן העיסוק בספורט וגם אחריו (בחנויות ובאתר המותג, 149 שקל).

טובים השניים
שתיים בהירות מאוד, בגילים שונים, אהבו את תחליבי הפנים מסדרת GENESIS SUN FLUID של ד"ר פישר, עם SPF50. בעלת עור מעורב התחברה לנוסחה הייעודית לעורה, והשנייה - לזו המתאימה לכל סוגי העור. שתיהן ציינו לטובה את המכל הנוח לנשיאה, המרקם הקליל, נוחות המריחה, הריח הנעים והתחושה שהעור מוגן ומוזן באופן יעיל ואפקטיבי (69.90 שקל).
לק מושלם
כל ביס מהשלגון בסדרת פיס פופ של בן אנד ג'ריס הוא עונג צרוף של גלידת שמנת עשירה, ליבת בצק וציפוי מתוק. יאמי! (13.90 שקל).