בשורה למסעדנים: חברת שופרסל – באמצעות חברת הבת אמיגה, שמתמחה בהפצת מזון יבש לשוק המוסדי ־ מקימה לראשונה מותג פרטי מוזל גם לשוק המוסדי, שישווק תחת השם "שופרסל פרו" ( פרופשיונל), במטרה להוזיל מחירים לבתי קפה ומסעדות, מלונות, בתי חולים ושירותי קייטרינג.
גילי אמיגה, מייסד ומנכ"ל אמיגה, שלאחרונה השלים את מכירת מלוא הבעלות על החברה לידי שופרסל, אמר ל"ממון" כי השוק הזה נשלט על ידי החברות הגדולות כדוגמת אסם, תנובה ויוניליוור. "חורה לי שהן חוששות מרשתות השיווק וממחאת הצרכנים, תוקפות את השוק המוסדי ומעלות לו מחירים, כדוגמת יוניליוור שייקרה כעת ב־6% עד 7% את המחירים רק למוסדי, כי הן יודעות שהמוסדי לא יוצא למחאות. מותג פרטי שלנו יוזיל למוסדי את המחיר בשיעור ניכר".
ל"ממון" נודע כי חברת "תמרה" תייצר לאמיגה מגוון רטבים, שיתחרו באלה של אסם ויוניליוור. אמיגה, שהפיצה רק מזון יבש וירקות קפואים (צ'יפס, טבעות בצל ועוד), נכנסת כעת לראשונה גם לתחום הגבינות ותפיץ מוצרלה, בוריטו ועוד ממחלבות בוטיק של יעקבס, עברי ותבור. היא שוקלת גם יבוא.
מאז הרכישה הגיע מחזור המכירות של אמיגה ל־200 מיליון שקל, והמטרה להגיע תוך 5 שנים למיליארד שקל על ידי כניסה לקטגוריות נוספות, כדי לספק ללקוח המוסדי סל מושלם, מבשר, דגים ועד מוצרי חלב וכלים חד־פעמיים.