המהדורה התשיעית של פסטיבל הג'אז הבינלאומי בירושלים, שתיפתח מחר במוזיאון ישראל ותימשך שלושה ימים. בין האמנים: החצוצרן Dave Douglas (ארה"ב) עם אלון פרבר ואנסמבל חגיגה, Pomelo Town (תאילנד), Michael Mayo (ארה"ב) עם שי מאסטרו, הטריו Oliphantre (איטליה), Rafael Riqueni (ספרד), Tarwa N-Tiniri (מרוקו), Boubacar Traoré (מאלי), ומישראל - Monolyt, שי חזן עם גילי יאלו ו־Lucille Crew, אבישי כהן והביג וישס עם אסתר רדא.
2 צפייה בגלריה
yk13472424
yk13472424
צילום: Carly Viator Lusafrica
מחר יופיעו ארבעה הרכבים, ממאלי, סהרה, ניו־יורק וישראל, על במת קראון. בהמשך הפסטיבל יתקיימו מופעים על שש במות בגלריות ובגן הפסלים. 29-27 ביוני, מוזיאון ישראל, כרטיס יומי: 245 שקל.
2 צפייה בגלריה
yk13473118
yk13473118
צילום: מור דולין
חגיגת זמר בעכו
אתמול נפתחה בעכו "זמריית בין קודש לחול", שמציינת 70 שנה להיווסדה. באירוע, שנמשך ארבעה ימים, משתתפים מאות זמרים ועשרות מקהלות ומנצחים מחו"ל, שיופיעו באולמות האבירים ובהיכל התרבות החדש.
היום תועלה היצירה "כרמינה בוראנה" בהשתתפות מקהלת הגליל העליון ומקהלות נונה בניצוחו של טימותי בראון הבריטי. מחר יופיע זיו יחזקאל ב"שירת הבקשות", מופע עם לחנים מקוריים ברוח המוזיקה הערבית הקלאסית, יחד עם אנסמבל לוד, נגנים ופייטנים. כמו כן יתקיימו קונצרט־הרצאה בשם "קיצור תולדות שירת המקהלה" בביצוע מקהלת האיחוד והמנצח רונן בורשבסקי; סדנת "מוזיקה קלאסית פוגשת זמר עברי" עם המנצחת עירית רימון ניידורף; ועוד. כרטיסים: 40־320 שקל / תהל בלומנפלד