מי שאחראי על הלהיטים הגדולים של זמרים רבים במדינה, רון ביטון (המכונה גם בשם הבמה רון בי), התחתן אתמול עם בת זוגו חן שמיל באירוע ענק במתחם האירועים גבריאל. בין הנוכחים הקרובים אליו היה הזמר עומר אדם, שהתלווה אליו גם במעמד החתימה על הכתובה. ביטון טס לאחרונה במיוחד לדובאי לשהות עם עומר אדם והשניים עבדו יחד על פרויקט מוזיקלי שייצא בקרוב.
5 צפייה בגלריה
13472284
13472284
צילום: אור גפן
ביטון (33), שזכה לא אחת בתואר 'כותב השנה' כתב בין היתר לנועה קירל, עדן בן זקן, אנה זק, נסרין קדרי, רן דנקר ועוד. בין השירים: מועבט, אולסטאר וגופיות, בית משוגעים, זוט עני, טרנטולה, לך לישון, מי זאת, מיליון דולר, רונדלים ופנתרה. השיר שבחרו בני הזוג להיכנס איתו לחופה: שיר של התקווה 6, בעולם שלה.
הסלבס זרמו בהמוניהם: סטטיק ורונה לי שהגיעה רבע שעה אחריו, איל גולן עם ילדיו, אגם בוחבוט, עדן חסון, אושר כהן, שמעון בוסקילה, הראל סקעת, רביב כנר, איתי לוי, מרגי ובת זוגו ליה, טיילור מלכוב, פאולה וליאון, מיכל הקטנה ובתה יולי, דודו אהרון, מעיין אשכנזי לצדו של דור חי חמו.

5 צפייה בגלריה
13472299
13472299
צילום: אור גפן
פרסום ראשון. העסקים של רוני נדלר: חודש אחרי שהקימה חברת הפקות על שמה באנגליה בהשקעה של 7 מיליון פאונד, השחקנית יוצאת עם פרויקט ראשון: דוקו ריאליטי עם בכירים בטלוויזיה האנגלית, סדרה שתעסוק בחרמות על ילדים. נדלר שנמצאת על קו לונדון־ישראל, אמרה: 'נרגשת ליצור שיתופי פעולה משמעותיים עם תעשיית הקולנוע הבריטית למען תוכן כה חשוב'.
5 צפייה בגלריה
13472059
13472059
צילום: טל עבודי
הזמרת ריטה נפשה בסוף השבוע עם בני משפחתה בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן. בין היתר נהנתה מקטיף דובדבנים ומהמטעמים של השף דור אלקלעי.
5 צפייה בגלריה
13470933
13470933
צילום: יח"צ
הזמר חנן בן ארי קיבל את פרס ירושלים על פעילותו למען חיילי צה'ל ושורדי שואה. במוצ'ש הוא הופיע בפניהם במוזיאון ידידי ישראל ושם קיבל את הפרס. בן ארי התרגש מאוד, רקד עם שורדי השואה והצטלם איתם לסלפי. 'מרגש אותי החיבור בין הצעירים לוותיקים. תמשיכו להאיר את העולם', אמר.

5 צפייה בגלריה
13472044
13472044
צילום: יוסי זמיר
בוקר כואב: שירז טל נפצעה אתמול בתאונת אופניים בדרכה למכון הכושר כשרוכב קורקינט נכנס בה מאחור. כתוצאה מהפגיעה טל עפה כמה מטרים ונחתה על האספלט. טל: 'שני מלאכים הגיעו בול בזמן, ובזכותם אני מטופלת וחבושה, כאובה אך מחויכת... סעו לאט אנשים, והכי חשוב קסדה'.
יממה אחרי שהדוגמנית עדן פינס חשפה את הזוגיות החדשה שלה בסטורי, מתבררים הפרטים על הצמוד החדש שלה: מתיאס נורמן, נרווגי בן 27 שמשחק בקבוצת דינמו מוסקבה. את החודש האחרון הם מבלים ביוון, שם נמצאת פינס בצילומים לריאליטי 'לאב איילנד'.
הדוגמנית שיר לוי נסערת: בחודש האחרון נפתח פרופיל בשם שלה שאליו דולפות תמונות עירום שמיוחסות כביכול לה. היא התלוננה במשטרה, אך התיק נסגר מהר מאוד. לוי לא ויתרה ושכרה חוקר פרטי. לוי: 'גיליתי מי הבחור, וכרגע אשמור זאת לעצמי. זה פגע בי ובקרובים שלי והכניס בי פחד שאפילו נאלצתי לוותר על הצעות עבודה. הגיע הזמן לעשות סוף לדברים האלה ברשת'.
סערה נוספת נרשמה בגזרה של הדוגמנית אדל בספלוב, ששיתפה אתמול תמונה של רכב האאודי החדש שרכשה. התגובות הקשות לא איחרו וגרמו לה להגיב בהתאם: 'תמשיכו לחשוב שהתחתנתי עם בעלי בשביל הכסף, אין דבר מגעיל יותר מלשון הרע. תלמדו לפרגן. אני עובדת מאוד קשה בשביל זה. גם אם קיבלתי הנחה, אז תודה על זה'.
וקצת שמחות: מזל טוב למיכל ינאי שחגגה 51 והרסה לבעלה את מסיבת ההפתעה שתיכנן לה. היא הודיעה לו שהיא מתעכבת בצילומים ולא תוכל להגיע לאירוע המתוכנן, רק שהיא לא ידעה שאותו אירוע הוא מסיבת ההפתעה שלה, מה שאילץ אותו לספר לה ולהסביר למה היא חייבת להגיע.
השחקן ההוליוודי ג'ורג' קלוני ואיש העסקים היהודי רנדי גרבר, הבעל של סנדי קורפורד, השיקו טקילה יוקרתית במסיבה בביץ' קלאב בתל־אביב. הגיעו להרים כוס מרגריטה: הדוגמנים תומר טליאס, רומי פרנקל, ברק שמיר וגם השחקן אושרי כהן שתפס את עמדת הדיג'יי.
שונית ותומר חמד, ניצלו היטב את החופש של תומר וחגגו את יום הנישואין בגורודניה בסוויטה עם בריכה פרטית. וגם שם, השניים לא פסחו על אימון כושר זוגי. מזל טוב.
ואחרי שעברה לדירה לבד בתל־אביב, שחר חיון מכניסה עוד עניין לחייה ומתחילה ללמוד משחק בניסן נתיב. בהצלחה.
מרחיבה עסקים: אור שפיץ פתחה אתמול סניף ורוד בחוף הים באשקלון.