אם לשפוט לפי רוב הסמארטפונים המגיעים למדפים בחודשים האחרונים, כבר אפשר לקבוע בוודאות כי תת־ז'אנר חדש נולד פה — הבינוני־פרימיום; אלה סמארטפונים שנראים כמו מכשירים יקרים פי 2 ונותנים ביצועים טובים ברוב הפרמטרים — וטובים מאוד בחלקם.
ה־V27 הוא יפהפה: מזכיר מאוד, ולא במקרה, את דגמי ה"גלקסי אולטרה" היוקרתיים של פעם — מסך 6.8 אינץ' מוארך, המתעקל בעדינות לצדדים, מסגרת (פלסטיק) דקה, ציפוי זכוכית מלפנים ומאחור. הוא דק להפליא — נדיר ביחס למתחריו בז'אנר. שלוש העדשות מאחור ממוקמות זו מתחת זו ומתוחמות בבליטה מלבנית, לצד פלאש דמוי טבעת.
התצוגה נפלאה: מסך Amoled, מהירות ריענון משתנה של עד 120 הרץ, תמיכה בפורמט התצוגה HDR10+. הביצועים טובים: מעבד הדימנסיטי 7200 הוא לא החזק ביותר שמציעה כיום היצרנית, מדיה־טק, אבל עמד בכבוד בדרישות שלנו. לפי בדיקות ברשת, בביצועים גרפיים הוא עולה על רוב מתחריו. 8 גיגה־בייט RAM ונפח אחסון של 256 גיגה־בייט הם תצורה הוגנת. למרבה הצער, אין חריץ לכרטיס הרחבה.
התצוגה נפלאה: מסך Amoled, מהירות ריענון משתנה של עד 120 הרץ, תמיכה בפורמט חהתצוגה HDR10+. הביצועים טובים: מעבד הדימנסיטי 7200 הוא לא החזק ביותר שמציעה כיום היצרנית, מדיה־טק, אבל עמד בכבוד בדרישות שלנו. לפי בדיקות ברשת, בביצועים גרפיים הוא עולה על רוב מתחריו. 8 גיגה־בייט RAM ונפח אחסון של 256 גיגה־בייט הם תצורה הוגנת. למרבה הצער, אין חריץ לכרטיס הרחבה.ה (8 מגה־פיקסל) מול גווני התמונה של הראשית, אבל החדות והפירוט בסדר. וידיאו 4K אפשר לצלם רק ב־30 פריימים לשנייה, ובצילומי אור יום הסרטונים נהדרים. במצלמה הרחבה, בלי המייצב, לא תקבלו תוצאות דומות. כתשומת לב מיוחדת מקדישה VIVO למצלמת הסלפי: 50 מגה־פיקסל (!), עם מיקוד אוטומטי, ואפילו מייצב דיגיטלי. התוצאה נהדרת: הפירוט מצויין, הצבעים טבעיים.
שלוש העדשות עושות כאן עבודה טובה יותר מהממוצע, במיוחד הראשית, 50 מגה־פיקסל, שמתבססת על חיישן IMX 766 הקלאסי של סוני וכוללת מייצב אופטי (OIS): הפירוט מצויין, הטווח הדינמי מרשים. גם מצב הלילה מפתיע לטובה עם חשיפות מאוזנות, פירוט סביר וצבעים חיים, וכך גם הטיפול המוצלח במצב דיוקן הן בחזית והן ברקע. תופתעו להבחין בהבדלי גוונים בתמונה שמציעה המצלמה הרחבה (8 מגה־פיקסל) מול גווני התמונה של הראשית, אבל החדות והפירוט בסדר. וידיאו 4K אפשר לצלם רק ב־30 פריימים לשנייה, ובצילומי אור יום הסרטונים נהדרים. במצלמה הרחבה, בלי המייצב, לא תקבלו תוצאות דומות. תשומת לב מיוחדת מקדישה VIVO למצלמת הסלפי: 50 מגה־פיקסל (!), עם מיקוד אוטומטי, ואפילו מייצב דיגיטלי. התוצאה נהדרת: הפירוט מצויין, הצבעים טבעיים.
סוללת 4,600 המיליאמפר־שנייה סיפקה לנו יומיים רצופים של פעילות ללא הטענה. המטען המצורף לערכה הוא של 80 ואט, אבל שימו לב שקצב הטעינה המרבי 66 ואט.
א־מה־מה — אין ארוחות חינם: חוץ מהמעבד, במכשיר הזה בחרה VIVO לחסוך - היא לא כללה בו הגנה ממים או מאבק, שלטעמנו ממש הכרחית, וגם לא רמקולים סטריאופוניים. רמקול המונו אמנם חזק, אבל איכות הצליל שלו בינונית לגמרי. חבל.
המחיר: 1,800 שקל.
הטוב: העיצוב, המסך, הביצועים, הצילום והסוללה.
הרע: אין הגנה ממים ומאבק, רמקול מונו אחד.