אתמול, שעת בוקר בפתח־תקווה, שף אסף גרניט מגיע על תקן פרזנטור של אלבר לצילומי פרסומת חדשה. חצי שעה אחרי, נכנסים למקום בהפתעה הוריו עדנה ויוסי, שהיו בסידורים באזור. גרניט היה המום, קיבל אותם בחיבוקים ומיד סידר להם מקום לשבת. ההורים צפו בבן בגאווה, כשבמסגרת הצילומים היה אמור לצעוד לחופה שהוקמה שם. ואז אמא שלו עדנה צעקה: 'אני רוצה שהוא יעשה לי נכדה'. גרניט חייך במבוכה.
'העלוקה' מיהרה לברר אם יש סיכוי שהרווק המבוקש יגשים לה את החלום.
אסף, מה הסיכוי שתצעד לחופה על־מלא?
'האמת שעד עכשיו הייתי מרוכז בקריירה שלי ובאבהות שלי לליאו, ויש לי ולמורן, אמא שלו, תא משפחתי לא קונבנציונלי אבל מדהים'.
ומה עם הבקשה של אמא?
'זוגיות זה לא משהו שהיה לי יותר מדי בראש באחרונה, אבל אני מתבגר ואולי בהמשך כן'.
יש הצעות, מנסים להכיר לך?
'כן־כן. מנסים כל הזמן'.

עומר אדם הסעיר אתמול את הרשת כשבאחת התמונות שלו מהחתונה של רון ביטון, נחשף שומר המסך שלו, עליו נכתב: 'לא לאכול, אוכל זה רק בראש'. אז את כל הרעש של הפרעות האכילה, הוא הסיט לעסקים שלו כשפירסם תמונה שלו מארוחת צהריים דשנה, עם שומר מסך חדש שמקדם את ההופעה הבאה שלו בהיכל מנורה. יצירתי משהו.
3 צפייה בגלריה
yk13474037
yk13474037
צילום: אינסטגרם
הדוגמנית והשורדת מאיה קיי נצפתה בזמן איכות עם חבר טוב בבית קפה תל־אביבי, כמעט נחנקה כשראתה את צלם 'העלוקה', אבל שלחה לבסוף גם נשיקות.
בזמן שעומר אדם, סטטיק וערימת סלבס נוספים חגגו בחתונתו של כותב הלהיטים רון ביטון בביתה של הדוגמנית סנדי צ'אדי, התאספה לה קבוצת נשים בהן יעל שלביה, שחר חיון, שרית פולק וספיר קשתי לערב הפרשת חלה לכבוד ראש חודש תמוז. שלביה: 'יצאתי משם מחוזקת, בהבנה שהדבר הכי חשוב הוא שנהיה בריאים'.
3 צפייה בגלריה
yk13474160
yk13474160
צילום: ניר פקין
השחקנית גל גדות הגיעה אתמול להשקה של סרט חדש בכיכובה בברזיל. בקהל נצפה מעריץ עם שלט ענק עליו מילות אהבה לגדות. הבעל ירון ורסנו, שהיה לצידה, התגאה ושיתף.
3 צפייה בגלריה
yk13474034
yk13474034
צילום: אמיר מאירי
ואגב גדות, אתמול היא אישרה את השמועות לפיהן לא תחזור לשחק יותר בתפקיד וונדר וומן. 'העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ולחכות להצעה הבאה היא משהו שגורם לי להרגיש מועצמת'. מלכה.
תרגיעו: אורטל עמר ומיכל הקטנה חזרו מחופשה משותפת בקפריסין היישר לסערה שחוללה תמונה שהעלו לרשת, בה לטענת הגולשים מיכל 'רזה מדי'. ואז הגיעו גם ההשמצות, 'את אנורקסית ודוגמה רעה לילדים'. עמר יצאה להגנתה: 'תגובות רעות על משקל גוף חייבות להיפסק. אין לכן מושג איך זה משפיע על הצד השני'.
בלי עין הרע: ואחרי המיני־סערה שנוצרה ברשת בעקבות רכב האאודי החדש שרכשה אדל בספלוב, היא הגיעה אתמול לקבל ברכה אצל האדמו'ר הרב יאשיהו פינטו. בספלוב: 'איזה אושר ואיזו זכות מטורפת'.
אין הנחות סלב: בעיצומו של אימון פילאטיס, הסטייליסטית אור לוזון קיבלה שיחת טלפון בהולה שחשבון הבנק שלה עוקל וכל כרטיסי האשראי נחסמו, בגלל דוח בסך 770 שקל לעיריית תל־אביב. קטן על אבא עמוס.
אחרי שקיבלה את התעודה הרשמית, סיוון קליין תתחיל לעבוד בעוד שלושה חודשים כאחות בבית החולים איכילוב. המחלקה המסתמנת: נשים.
נהגת חדשה: אלין גולן עברה טסט ראשון וקיבלה את רישיון הנהיגה. ומי יודע? אולי גם אוטו מאבא.
חודש לפני החתונה, יוגב אלקיים בוגר חתונמי חגג יומולדת והופתע על ידי ארוסתו דנית בהפקת יומולדת בסגנון המרוץ למיליון, שהתחילה בתל־אביב והסתיימה במלון ספא בטבריה. בדרך גם הייתה צניחה חופשית. אלקיים: 'חשבה להיפטר ממני לפני החתונה'.
השחקן אברהם אהרונסון, שהשתתף בפסטיגל וכיכב בסרט פלמ'ח, חתם בחברת ההפקות אקו לייק, בדיוק במקום שחתומה גם שירה האס. בימים אלו משחק אהרונסון (26) בהצגה 'את שאהבה נפשי'.