בעקבות התנגדות של נושים והמלצת בית המשפט, הודיעה אתמול קרן הגשמה, העוסקת בניהול השקעות בנדל"ן בחו"ל עבור קבוצות משקיעים, לבית המשפט המחוזי מרכז כי תמחק את הבקשה שהגישה לאחרונה לעיכוב הליכים ולמינוי מנהל הסדר. במקום זאת הקרן תגיש בקשה לצו פתיחת הליכים לצורכי שיקום שבמסגרתה ימונה נאמן לחברה.
1 צפייה בגלריה
yk13474844
yk13474844
צילום: דנה קופל

פנינה רוזנבלום מצטרפת למותג הפרטי של רמי לוי

פנינה רוזנבלום נכנסת למותג הפרטי של רמי לוי ותשווק סדרת מוצרים של חומרי ניקוי הכוללת נוזל כלים, מבשם בדים וחדרים, מרכך כביסה מרוכז, נוזל כביסה ונוזל רצפות. רוזנבלום מצטרפת אחרי השת"פ של רמי לוי עם שר פיטנס במוצרי מזון בריאות תחת המותג הפרטי, מיכל אנסקי עם סדרת מוצרי מזון איטלקיים והשף רון יוחננוף עם סדרות של תבלינים. מכירות המותג הפרטי של רמי לוי מסתכמות ב־1.7 מיליארד שקל לשנת 2022. הן תופסות 20% מכלל המכירות ומכילות 4,500 מוצרים בכל הקטגוריות. / נווית זומר

קבוצת אברהם ומועצה אזורית תמר יקימו מתחם גלמפינג

קבוצת אברהם, בעלי אברהם הוסטל, תפתח לוקיישן חדש בים המלח, באזור מלונות עין בוקק - בשת"פ עם המועצה האזורית תמר. הפתיחה תהיה בתחילת שנת 2024 בהשקעה של 4 מיליון שקל - כמענה לביקושים לחוויית אירוח מדברי. גלעד שאולוף, מנכ"ל קבוצת אברהם: "הלוקיישן ייפתח כמתחם גלמפינג משולב, המציע לינה ב־32 סוגי אוהלים, לבודדים, לזוגות ולמשפחות, וכן אוהלים גדולים לקבוצות ולחברות".