חברת היכלי הספורט תל־אביב–יפו פירסמה אתמול, לראשונה, מכרז פומבי לבחירת נותן חסות ראשית לאצטדיון בלומפילד. הזוכה יצטרף לנותני החסות להיכלים העירוניים: חברת מנורה מבטחים (היכל מנורה מבטחים ביד אליהו) וקבוצת שלמה (היכל קבוצת שלמה בצפון העיר).
על הניגשים למכרז להיות בעלי מוצר מסחרי קיים שישולב כחלק משמו של אצטדיון בלומפילד. יש לציין כי סכום החסות במנורה ובשלמה מגיע לכ־2 מיליון שקל בשנה. ההתקשרות במכרז החסות היא לשמונה שנים עם אפשרות להארכה לשמונה שנים נוספות והזוכה במכרז ייהנה משמו שיתנוסס לאחר השם בלומפילד ולחבילת זכויות של פרסום ואירועים.
1 צפייה בגלריה
yk13474943
yk13474943
צילום: שאטרסטוק
אצטדיון בלומפילד המחודש נפתח לפני כארבע שנים ומבקרים בו כמיליון וחצי איש בשנה. עד כה פעלו בבלומפילד נותני חסויות שרכשו שטחי פרסום חלקיים במתחם. לדוגמה, אלקטרה שקנתה שטחי פרסום על כיסאות השחקנים.
כעת, לפי תנאי המכרז, החבילה של חסות ראשית כוללת גם את הפרסום על כיסאות השחקנים ובכלל זכות לפרסום ברחבי האצטדיון ובמקומות מרכזיים שכלולים בזוויות של מצלמות שידורי הספורט ונראים בשידורי המשחקים בטלוויזיה. בנוסף, גם לפרסום בשלט המרכזי בצד המזרחי של המגרש, זמן שידור בחלק ממסכי הלדים של האצטדיון וצ'ופר אישי לנותן החסות: תא צפייה פרטי למשחקים וזכות לערוך שני אירועים בשנה באולם ה־VIP החדש שבאצטדיון.