הזמרת עדן בן זקן שפרצה ב־2012 באודישן באקס פקטור עם האוברול ב־30 שקל, חגגה אמש עשור לקריירה שלה.
אחרי ששמרה בסוד את רשימת האמנים שתארח על הבמה, בן זקן בחרה באירוע החשוב הזה עבורה בקריירה לארח את איל גולן, עדן חסון, סטטיק ונתן גושן. מול 12 אלף איש, פתחה בן זקן את המופע בשיר של כריסטינה אגילרה שביצעה באודישן הראשון שלה. במהלך הערב הופתעה לקבל על הבמה מגן מיוחד על יותר ממיליארד שימושים בניו מדיה.
4 צפייה בגלריה
yk13475924
yk13475924
צילום: אדריאן חמיאס
בן זקן, אמא לשני ילדים, שהתה במהלך היום אתמול עם בעלה שוקי ביטון בבית מלון על חוף הים בתל־אביב אמרה כי החלום הבא שלה אחרי המופע אתמול הוא למלא את בלומפילד ולהרחיב שוב את המשפחה.
שבוע אחרי החתונה, שופטת הכדורגל ספיר ברמן צילמה אתמול פודקאסט עם סלין אוזלבו, נערה טרנסית בת 16, במסגרת אירועי חודש הגאווה בערוץ ניקלודיאון. ברמן: "זכיתי לצלם פרק עם סלין המדהימה, זו הייתה שיחה של שתי נשים חזקות שהולכות אחרי הלב שלהן לא משנה כמה רעשי רקע יש". התאוששת מהחתונה? "היה מדהים ומרגש. זכיתי לחגוג את היום הכי חשוב כשמשפחתי וחבריי סביבי. זה לא מובן מאליו".
4 צפייה בגלריה
yk13475789
yk13475789
צילום: סטודיו ענני
עם הפנים לירח הדבש? "ירח הדבש כרגע הוא סבב הרצאות אינטנסיבי של חודש הגאווה, בר ואני הבנו שהשליחות והעשייה החברתית חשובות לנו מאוד וירח הדבש יחכה ליולי".
אתמול, שעת צהריים, יעל גולדמן פפר נצפתה בדרכה על הקטנוע בקינג ג'ורג' כשהיא מוטרדת מהרכבים שמפריעים לה בדרך. ככה זה כשהחברות הכי טובות, רותם סלע ולירון ויצמן מחכות לך לצהריים.
4 צפייה בגלריה
yk13475787
yk13475787
צילום: אמיר מאירי
אחרי שנה של עבודה קשה, יצא הבוקר שיר חדש של דנה אינטרנשיונל בשיתוף פעולה ראשון עם איתי גלו. במסגרת הסינגל החדש ("בי די אנרג'י"), יוצב שלט ענק של דנה בטיים סקוור ותמונות שלה יפורסמו ברכבות התחתיות בניו־יורק לכבוד חודש הגאווה שם. השיר מבוסס על שיחות שניהלה דנה על חייה עם הכותבת מאיה סימנטוב. בין היתר נכתב שם: "דנה אפ, דנה דאון, החיים שלי הם לא מסיבה אחת גדולה". דנה אינטרנשיונל אמרה לעלוקה: "אחרי שצילומי הסדרה הסתיימו אני מרגישה הקלה גדולה שזה נגמר וחוזרת לעשות מוזיקה כי זה בסופו של דבר הדבר שבגללו אני כאן". בשבוע הבא היא תופיע עם השיר במצעד הגאווה של טנריף.
אחרי הפרסום הראשון בעלוקה על קשר בין עמוס לוזון (61) לדוגמנית הבינלאומית רבקה ווג (23), מתייחסת בתו אור לוזון לפרסומים: "אני יודעת שכרגע אבא שלי הוא רווק נחשק וכולן בטירוף. מותר לו להסתובב עם מי שבא לו ולא כל מי שנכנסת לו לאוטו היא בת הזוג שלו, שלא תדביקו לו מחר איזו חברה שלי".
4 צפייה בגלריה
yk13475785
yk13475785
צילום: שגיא הדרי
הקונספט מתפשט: אחרי השולחן שפתח עומר אדם כדי לקדם באמצעות שומר המסך בנייד שלו את ההופעה בהיכל מנורה, הסטנדאפיסט והשחקן שלום אסייג, חיקה אותו היום עם שולחן עמוס ושומר מסך שבו הוא מקדם את עליית הסרט שלו "הילולה" בקולנוע. מי יהיה הבא בתור?
מיכל הקטנה שרגילה לחגוג בגדול, סגרה לעצמה הופעה של איתי לוי במסיבת יום ההולדת 41 שהיא תקיים בנובמבר.
ומזל טוב לאריק סיני שהופתע אתמול בחגיגות יום הולדת 74 במהלך צילומים לתוכנית של עינת שרוף בערוץ 24, שבה התארח.
ברכה מהרב: נועה קירל ואביה אמיר עלו על לבוש צנוע והדרימו אתמול לנתיבות, לקבל ברכה ולהתייעץ אצל הרנטגן, הרב ישראל איפרגן.
בוקר טוב לדוגמן ברק שמיר שהתעורר הבוקר באיטליה ויצטלם לקמפיין בינלאומי חדש של ארמני במילאנו.
צרות בכביש: השחקן ישראל אטיאס במסר לרוכב האופנוע שנכנס בו בכביש 44 לכיוון תל־אביב, ריסק לו את המראה והעיף אותו הצידה: "אני לא כועס, אבל מה עם קצת תודעה בריאה? דפקת רכב, פגעת בי. תהיה בן אדם, תעצור, תחליף פרטים".