רגע לפני שהיא חוזרת לארץ, הדוגמנית עדן פינס חגגה אתמול יום הולדת 26. פינס נמצאת בשבועות האחרונים ביוון לצורך צילומים לגרסה הישראלית של הריאליטי "לאב איילנד", שאותה היא מנחה. לארץ היא צפויה לחזור ביום ראשון הקרוב כשהיא מתחזקת אהבה חדשה עם שחקן הכדורגל הבינלאומי מתיאס נורמן שאותו הכירה שם באי דרך חברים משותפים.
5 צפייה בגלריה
yk13477536
yk13477536
צילום: מתוך אינסטגרם
את יום הולדתה היא חגגה בהופעה של רוסליה. היא חשבה שזו המתנה הכי טובה שלה ("הלב שלי נמס"), אבל אז בעיצומה של ההופעה שלף נורמן צמיד זהב יוקרתי והעניק לה אותו. בהופעה היו ישראלים רבים שהריעו ובאו להצטלם איתה. מזל טוב.
| צילומים: אינסטגרם
5 צפייה בגלריה
yk13477472
yk13477472
צילום: רפי דלויה
אליאנה תדהר על תקן סינדרלה: השחקנית שהודיעה באחרונה כי היא עוזבת את הפסטיגל אחרי שנים, נבחרה לדובב את סינדרלה בסרט "הנסיך וסינדרלה". תדהר: "אני אוהבת מאוד לדובב, מבחינתי זה נטו כיף, לחזור לעשות שטויות של ילדים".
מרגישה סינדרלה? "לפעמים אני אוהבת להרגיש סינדרלה הפוכה, כלומר לחזור מהפרימיירה בשיא הגלאם, להוריד איפור, להוריד עקבים, להיכנס לפיג'מה רחבה ולטחון במבה מול איזה סרט". הסרט שיצא בחודש הבא מופץ על ידי סרטי שובל ויונייטד קינג.
אבי נשר עושה כבוד: הבמאי הפתיע אתמול את צוות השחקנים של המחזה "סוף העולם שמאלה", בחדר החזרות, שם הם התכנסו לפרזנטציה. נשר, שביים את הסרט עליו מבוסס המחזה, איחל להם בהצלחה וסיפר כי זה מרגש אותו. המחזה של התיאטרון הארצי ותיאטרון חיפה יעלה באוגוסט הקרוב. בתמונה, נשר עם השחקנית גל מלכה שטסה מיד אחרי ושני ששון.
התפקיד הראשון בתיאטרון: רותם שפי (שפיטה) תשחק לצידם של מוקי, רוני דלומי וענבל ביבי במופע המוזיקלי "לילות ברודווי" שיעלה בחודש הבא בהבימה. שפיטה תחלוק את התפקיד עם דלומי שהודיעה באחרונה שהיא בהיריון. שפיטה: "אחרי 10 שנים שאני מופיעה בתור הדמות שפיטה, נפתח לי החשק לעשות עוד דברים והפעם בתור עצמי כרותם. אני מתרגשת לפתוח פרק חדש בחיים שלי. זאת רק ההתחלה והולך להיות לנו כיף ביחד, ולא לדאוג, שפיטה עדיין כאן".
5 צפייה בגלריה
yk13477207
yk13477207
צילום: בן רביבו
התקרית של בר רפאלי: המגזין הגרמני בילד יצא נגד הדוגמנית שהגיעה כאורחת לתצוגת אופנה תמורת תשלום רב והבריזה במהלך האירוע. מארגני האירוע ביקרו אותה בחריפות, בין היתר גם על כך שסירבה להצטלם עם משתתפי המופע. בר הסבירה כי הייתה חולה ועל כן נאלצה לחזור למלון.
5 צפייה בגלריה
yk13477535
yk13477535
צילום: מתוך אינסטגרם
העלוקה התרגשה לראות שגל גדות נפגשה עם ארנולד שוורצנגר, אבל אז גילתה כי השחקן ומושל קליפורניה לשעבר, התרגש לא פחות מהמפגש עם הסופר וומן, שיתף תמונה משותפת שלהם בחשבון שלו וכתב: "היה כל כך כיף לבלות איתך ולא להיות היחיד עם מבטא".
דיג'יי דור גל, מי שהתפרסם בזכות עבודתו עם סטטיק ובן אל והפיק אלבומים לאיתי לוי וליאור נרקיס, הפתיע את בת זוגו שובל עם הצעה וטבעת במהלך חופשה ביוון. מזל טוב.
עדי ואסי בוזגלו לקחו אתמול פסק זמן קצר מהאריזות והגיעו לעיריית ראשון־לציון לרשום את ארבעת ילדיהם למסגרות החינוך, במסגרת ההחלטה שלהם לעזוב את פתח־תקווה ולעבור לעיר היין.
מי שעוד זקוקים לחברת הובלות, אלו הם טיטי איינאו וצחי פרנקל שהחליטו לעזוב את תל־אביב לטובת בית חדש בעיר השכנה רמת־השרון.
ואחרי שפתחה עוד סניף באשקלון, אור שפיץ מחפשת שם דירה. עד אז היא ישנה אצל קרובת משפחה בקריית־גת.
נבחרת הסלבס שתככב בפסטיגל השנה מתרחבת. אתמול לוהקו גם השחקנים דניאל ליטמן (תאג"ד, בעלת החלומות) והשחקנית לירית בלבן (כראמל, הבורר).
שומר המסך של עומר אדם ממשיך להכות גלים. עכשיו הבטיח הזמר ארוחת שווארמה־צ'יפס־סלט, לכל מי שיכין שומר מסך מקורי ויתייג אותו. היצירתי ביותר יזכה בארוחה.
אחרי ההצלחה במופע העשור, עדן בן זקן הפתיעה עם תאריך למופע נוסף שיתקיים באוגוסט. בן זקן: "עברתי חוויה מטורפת ובא לי שוב".