אחרי שתיקות ארוכות וכמה רמזים שפיזרו על קשר שמתחיל ביניהם, השחקנים יהודה לוי ודנה פרידר אישרו את אהבתם קבל עם ואינסטגרם, כשהעלו תמונה משותפת מפורטופינו, תוך כדי שלוי מצהיר: 'מצאתי את האהבה שלי'. הגרושה שלומית מלכה פירגנה להם בלייק. כזכור, בראיון ל'ידיעות אחרונות' בחודש פברואר האחרון אמר לוי: 'איך אני מדמיין את האהבה הבאה שלי? זורמת, עמוקה, פשוטה, אשת שיחה, שתראה דרך הפצעים, שתאהב למרות הפצעים... חשוב שמי שאהיה איתה תכיר את העולם שלי, תדע להתנהל איתו, תדע להיות חזקה בתוכו. אני לא רוצה למצוא מישהי שונה ממני. חשוב שנאהב את אותם הדברים ונסתכל לאותו הכיוון'. בהצלחה.

5 צפייה בגלריה
yk13479912
yk13479912
צילום: אינסטגרם

השחקנית גל מלכה ממשיכה לגרוף תשואות. בסופ'ש צעדה על השטיח האדום בלונדון בפרמיירה של הסרט 'משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות', אבל מה זה שטיח אדום לעומת לחיצת יד לטום קרוז. מלכה אמרה אמש לעלוקה: 'זו הייתה חוויה של פעם בחיים. פתאום להבין שאני חלק ממשפחה מאוד גדולה של שחקנים. הוליווד נראתה לשנייה מאוד קרובה, אבל הדרך אליה עוד ארוכה ומלאה בעבודה קשה'.

5 צפייה בגלריה
yk13479907
yk13479907
צילום: אינסטגרם
חגיגות יום ההולדת ה־26 של עדן פינס נמשכו אל תוך הסופ'ש, והפתיעו גם אותה. פינס, שחשבה שצמיד זהב יוקרתי והופעה של רוסליה זה מה שאירגן לה בן הזוג החדש הכדורגלן מתיאס נורמן, קיבלה ממנו הודעה בחמישי לעזוב הכל ולארוז מזוודה עם כל חפציה. היעד: מיקונוס, במטוס פרטי. פינס: 'מסתבר שהחגיגות רק התחילו ואין מאושרת ממני'.

5 צפייה בגלריה
yk13479747
yk13479747
צילום: אינסטגרם
חמישי בערב, בריכת הסולטן ירושלים, עדן חסון מופיע על הבמה ומארח בהפתעה את חברו הטוב, הזמר אברהם טל. אחרי כמה שירים שהוכיחו כי מדובר בחיבור ענק, הופתע חסון כשלפתע עלתה לבמה אמא שלו. חסון: 'היו כל כך הרבה רגעים יפים, אבל הרגע שאמא שלי עלתה לבמה בהפתעה היה היפה ביותר'.

5 צפייה בגלריה
yk13479746
yk13479746
צילום: ענת אלטמן, אינסטגרם
5 צפייה בגלריה
yk13479745
yk13479745
צילום: ענת אלטמן, אינסטגרם
יוצא הריאליטי נתנאל רודניצקי (האקס של דיאן שוורץ) ובת זוגו בחצי השנה האחרונה, מאמנת הכושר יאנה ארונוב, בהיריון. רודניצקי: 'תודה רבה על הכל ותודה לאלוהים על הזכות להיות אבא'.
נוי בר, ארוסתו לשעבר של אבנר נתניהו, קיבלה בסופ'ש שוב טבעת אירוסים ואמרה איי דו. המאושר הפעם הוא העיתונאי אורי איזק. מזל טוב.
והדוגמנית מישל גרציג ובן הזוג השוער הבלגי טיבו קורטואה יתחתנו היום ויהפכו לבעל ואישה במסיבה שתימשך יומיים. אתמול בני הזוג, ששהו בשבוע שעבר בארץ, המריאו חזרה לביתם.
שבת בבוקר היה יום יפה במיוחד אצל בר רפאלי ששתתה את כוס הקפה בנחת בגינה. ככה זה כשאבא ואמא רפי וציפי רפאלי מתחשבים במצבה ולוקחים את שלושת ילדיה לסופ'ש בביתם בהוד־השרון.
ובעוד היא נחה, רותם סלע עשתה שבת כהלכתה עם סירים על הגז ושולחן שבת עמוס, אחרי שבועיים וחצי שלא הייתה בבית בגלל צילומים. סלע: 'כמות הסירים רק מעידה כמה התגעגעתי הביתה, עם זאת אני ממליצה לתושבי הבית לא להתרגל'.
מלכת השערים: גל גדות מופיעה על שער המגזין S MODA הספרדי בדיוק בסופ'ש שבו היא חוגגת יום הולדת לבעלה ירון ורסנו. 'אתה הכל בשבילי', בירכה אותו.
מזל טוב למלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, שחגגה 32 וגם הופתעה בחופשה במיקונוס עם הבעל צחי פרנקל - 48 שעות ללא בנם דוריאן. איינאו: 'תודה לאל אני מאושרת, מסתפקת במה שיש לי וחולמת בגדול תמיד'.
מאיה בוסקילה לוהקה לתפקיד מכשפת הים במחזמר 'בת הים והנסיך', ובכך מצטרפת לדוגמנית מאיה קיי ובן זוגה טל מורד שיגלמו את התפקידים הראשיים.