העור מסופק

BIO-PERFORMANCE SKIN FILLER, צמד סרומים ליום וללילה של שיסיידו, מבטיח השבת נפח לעור באמצעות החדרת חומצה היאלורונית ללא הזרקה. מרחנו את סרום הלילה הדליל בערב, ולמחרת את סרום היום הסמיך יותר. שניהם נעימים להפליא ונספגים מהר. מאחר שלא ציפינו לנס - לא התאכזבנו: כל עוד הקפדנו, העור נראה נינוח, מוזן, מסופק ורווי. רק המחיר גבוה מאוד (1,200 שקל).

טבעוני ענני

כבר ממדידה ראשונה מרגישים שאין על התחושה המלווה את הדריכה על מצע הספוג של סנדלי העקב הטבעוניים מבית סקצ'רס, הדומה להליכה על כרית או על ענן. הסוליה הייחודית ורצועות הסריג הגמישות אחראיות לנוחות אולטימטיבית שנשמרת כל היום. והם גם מתכבסים במכונה! ביג לייק (189.90 שקל)

גם וגם

המכשיר לקילוף ולפריסה של המותג Trebonn מעוצב, איכותי וחד, ועושה עבודה טובה על ירקות קשים כמו מלפפון, קישוא, גזר ותפוח אדמה. נחמד שלא צריך להחליף גאדג’ט – מקולפן לפורס – אבל מאחר שעובי הפרוסה אינו נתון לשינוי, מצאנו שהשימוש בפורס מוגבל. כקולפן הוא אמנם נוח לאחיזה, אך קצת מסורבל בגלל הגודל. ובקיצור - לא באמת הכרחי, וקצת יקר (115 שקל, ברשת ובאתר COOK AND BAKE).

שקשוק טעים

מבין תערובות השייקים מסדרת פרישייק של רמי לוי שיווק השקמה בשיתוף שר פיטנס, הצטיינה רק תערובת הבננה, תות, תמר ואסאי. משפחה צעירה עם שני ילדים קטנים, ליקקה בהנאה כל טיפה שהגיחה מהבלנדר, ואמא, האחראית על הבריאות בבית, ציינה לטובה את המדבקה הירוקה, את המתיקות המתונה אך המספקת, את הצבע המגרה ואת המחיר המשתלם (11.90 שקל ל־300 גרם).

יש כיסוי

גם בנוסחתו המחודשת, המייק־אפ המיתולוגי TRUE MATCH של L’ORÈAL PARIS עושה את העבודה, ואפילו טוב יותר. מתאפרת בעלת ותק מתפעלת מהמרקם המשיי, ממש כמו של סרום, שגורם לכך שהוא נמרח בקלות ומתייבש במהירות. התוצאה: כיסוי מלא וגימור מושלם (90 שקל).

לטוס עליהן

העדשות הקעורות (במקום קמורות!) במשקפיים מסדרת Reverse של חברת Ray-Ban חדות, שקופות, מגינות היטב ומשתלבות בלוק האייקוני המחמיא. עפנו! (690 שקל).