הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה הגיעו לרגע השיא בזוגיות שלהם ־ החתונה, שהחלה אתמול בקאן בצרפת ותימשך גם היום עם הטקס הרשמי והמסיבה. גרציג (26) שהחלה את הקריירה שלה בגיל 13 באילת וכבר בגיל 16 דיגמנה בחו"ל הכירה את קורטואה לפני שנתיים כשהתגוררה במדריד. הקשר הראשוני היה כשקורטואה הגיב על סטורי שלה באינסטגרם. מאז הם מבקרים הרבה בארץ את הוריה שמתגוררים באילת.
4 צפייה בגלריה
yk13481701
yk13481701
צילום: יח"צ, אינסטגרם
בחתונה משתתפים בני משפחה וחברים קרובים ועל החלק האומנותי הופקד אמן החושים ליאור סושרד.
אתמול הייתה קבלת הפנים והארוחה והיום לטקס הרשמי ולמסיבה יגיעו גם כוכבי הכדורגל מהעולם ומפורסמים רבים. "אם אתם כאן, סימן שאתם קרובים אלינו מאוד ואנחנו מעריכים מאוד שבאתם לחגוג איתנו מרחוק", הודו בני הזוג לאורחים.
4 צפייה בגלריה
yk13481602
yk13481602
צילום: ניר פקין
| צילום: יח"צ, אינסטגרם
אחרי שהודיע על פרישה מהנחיה באולפן ליגת האלופות, התפנה לטל פרידמן מספיק זמן בשביל לנצל את שבוע הספר באחד הדוכנים בעיר הגדולה. פגשנו אותו בלבוש ספורטיבי, מחויך ונראה שהולכת להיות לו תקופה מרתקת לא פחות.
4 צפייה בגלריה
yk13481604
yk13481604
צילום: ניר פקין
צחי הלוי ורונה לי שמעון נפגשו באירוע השקה של חברת גרלן, ובזמן מינגלינג בארוחת שף, פצח הלוי בשיחה שוטפת בצרפתית עם מנכ"ל החברה סטפן אוג'. נכחו: דורית ריבליס, שיר אלמליח, ריף נאמן, רונית יודקביץ ושירלי בוגנים.
בסופ"ש הושק המחזמר הים תיכוני "מברוכ" שיצרו מאור זגורי ודורון מור. סלבס רבים הגיעו לפרגן ונהנו גם מהופעה של זהבה בן, שמככבת בהצגה לצדן של אילנית לוי ושפיטה. רשמו איחור ענק: לוי ובן הזוג אלירז שדה, שלא מצאו חניה. לצדו של מור, בעלה לשעבר של כוכבת הילדים רינת גבאי, הייתה בת זוגו החדשה, זמרת האופרה דניאל לוגסי (בצילום הקטן).
4 צפייה בגלריה
yk13481603
yk13481603
צילום: שמואל כהן
יום אחרי שחגג יום הולדת 51, יובל המבולבל לוהק לתפקיד הראשי בהצגת הוקוס פוקוס, ויהיה אחראי גם על כתיבת המחזמר.
ואדל בספלוב חוגגת 30. וזו הסיבה שהיא עברה אתמול עם הבעל ולא מעט חברים בביקורת הדרכונים בנתב"ג עם צ'ייסרים בשבע בבוקר וזר על הראש. החגיגות נמשכות ברגעים אלו ברודוס. מזל טוב.
השחקנית אניה בוקשטיין ביקרה בסופ"ש בים המלח והצטרפה למאבק להצילו. עכשיו היא קוראת לעוקביה להצטרף לקבוצה שמטרתה לרפא את הים. "אנחנו עומדים מהצד ומאבדים את הפלא הזה. זה קשה ומייאש להתעסק בזה, אבל המודעות זו ההתחלה".
קורסיסטים: דניאל גרינברג, אלין כהן ותומר טליאס נרשמו לקורס הכשרה של 12 מפגשים באקדמיה ללימודי קמעונאות בעזריאלי. בסופם, אם יתמידו, יוכלו למכור את המותג שלהם בחנות פופ אפ. גרינברג: "זה פרויקט מדהים, ואני שמחה לקחת בו חלק לטובת הצמיחה האישית שלי".
השחקנית נועה קולר חגגה יום הולדת 42. הקונספט: מסיבת ריקודי עם עם חברים בבית. על העוגה: בן הזוג תום וייסמן. מזל טוב.
חני נחמיאס הנפיקה רב קו ונסעה אתמול לחזרות לראשונה ברכבת ישראל. "איך לא חשבתי על זה עד היום? בלי פקקים, בלי לנהוג ואפילו לומדת טקסט בדרך". ברוכה הבאה.
מצב טיסה: אורטל עמר ומאיה בוסקילה, נטולות הילדים, בדרך לחופשה באיביזה, יב"ז וגיא זוארץ טסו לחופשה זוגית במונקו ורוסלנה רודינה בחופשה בלימסול עם הבעל. האקס איל גולן נשאר לשמור על בנם יאן.