רשת מתחמי האירוח סלינה הודיעה אתמול על פיטורי 350 עובדים בעולם וסגירת מתחמי אירוח מפסידים. החברה, שהייתה חלוצה בתחום ההוסטלים לנוודים דיגיטליים, נאלצת להתאים עצמה למציאות על רקע הפסדיה המתמשכים וחוסר שביעות הרצון של המשקיעים. סלינה גם עוצרת רשמית את מדיניות ההתרחבות.

אלכוהול: יין באלפיים דולר ומשקה סודה אלכוהולי חדש

ביקב רמת הגולן חוגגים 40 שנה עם מהדורה יוקרתית במיוחד של צמד בקבוקים בסכום של אלפיים דולר. היין, עתיד לצאת לשוק בחודש הקרוב במהדורה מוגבלת של 250 זוגות בקבוקים בלבד, ויוצע לרכישה עבור מסעדות יוקרה ברחבי העולם לצד חובבי יין פרטיים. היין החדש יושק תחת השם ירדן "Cru Elite" ולראשונה בישראל יוצע לקנייה באמצעות טכנולוגיית NFT שתעניק לרוכשים בעלות על פיסת היסטוריה.
וממבשלת בירה מלכה מגיע משקה הסודה האלכוהולי הישראלי הראשון בדמותו של מיסטר זלצר. סודה אלכוהולית, זו קטגוריית האלכוהול בעלת הצמיחה הגבוהה ביותר בארה"ב בשנים האחרונות, עם מכירות שעולות משנה לשנה. מיסטר זלצר, מופק מתסיסת שמרים טבעית בטעם עדין של פרי ללא סוכר, צבעי מאכל או חומרים משמרים. המשקה מגיע בשלושה טעמים: תפוז מדמם, מנגו צ'יל, ליים קרימינלי. / ליאור אוחנה
הבהרה
אתמול פורסמה ידיעה שעסקה בחשש לסגירת מתפרות המייצרות מדים למשטרה וכוחות הביטחון. במשרד לביטחון לאומי לא חידשו עדיין את חוק הטקסטיל הביטחוני שאמור לפוג ב־15 ביולי - מה שמעלה את החשש לסגירת המתפרות, ולא כפי שנכתב בטעות.