הראפר איזי (ארז שרון) התחתן אמש עם שאניה הדר, בת זוגו בשנתיים האחרונות. את הזוג הכניס אל החופה חנן בן ארי עם השיר 'ואיך שלא'. אל גן האירועים אלכסנדר הגיעו כל החברים מהתעשייה, בהם גם: אסף הרץ ואשתו הטרייה הדר קניאל, אלי פיניש, שגיא ברייטנר ובת זוגו, גל גברעם, גיא מזיג ושריי גבעתי. מזל טוב.
4 צפייה בגלריה
yk13484524
yk13484524
צילום: ענת מוסברג
| צילומים: your story wedd, ענת מוסברג
ההיריון והסטייליסטית הצמודה: שי מיקה סיימה לאחרונה לימודים באיל מקיאג' בדרך לקריירה כמאפרת. זאת אחרי שהחליטה לעזוב את תחום הקעקועים שבו התמקצעה, מטעמי דת. אתמול היא הגיעה יחד עם עדן פינס ומרגי, הפרזנטורים של החברה להשקת חנות חדשה, שם סיפרה כי היא נמצאת בחודש שישי להריונה. יודעת את מין העובר, אבל לא בעניין לפרסם. ואם יש משהו שחשוב לה לא פחות הוא הלוק, לצורך כך היא שכרה עד הלידה סטייליסטית צמודה, סנדרה רינגלר, שתעזור לה להיראות במיטבה גם בתקופה זו.
4 צפייה בגלריה
yk13484694
yk13484694
צילומים: רפי דלויה
מרגי סיפר כי החיים על קו ישראל ארה'ב מאתגרים אותו מאוד ובפעם הבאה שיחזור לאל איי, ייכנס לדירה חדשה, אחרי תקופה ששהה בבתי מלון. ופינס נחתה כמה שעות קודם עם בן הזוג מתיאס נורמן בארץ.
ימי רווקות אחרונים: מחר תתחתן יוצאת 'האח הגדול' לינור סוביניק עם בן זוגה בשנה וחצי האחרונות. אתמול היא אספה את השמלות שעיצב לה דרור קונטנטו, עשתה טקס הפרשת חלה בחיק משפחתה וחברותיה ומסיבת חינה.
4 צפייה בגלריה
yk13484690
yk13484690
צילום: אינסטגרם
ואחרי פסטיבל החתונה בצרפת, הדוגמנית מישל גרציג והכדורגלן טיבו קורטואה יטוסו בשבוע הבא לירח דבש סובב ארה'ב שיימשך חודש. אמש הותר לפרסם את תמונות החופה, אחרי שנאסר על האורחים להכניס טלפונים סלולאריים לאירוע. בסך הכול במהלך היומיים של האירוע גרציג לבשה שלוש שמלות של המעצבת הישראלית מאי משיח.
4 צפייה בגלריה
yk13484636
yk13484636
צילום: יח"צ
לא מבזבזים זמן: רגע אחרי שבישרו על הריון, נתנאל רודניצקי הציע נישואין לבת זוגו בחצי השנה האחרונה יאנה ארונוב. רודינצקי: 'מאחל לעצמי להיות בעל טוב ואבא טוב'.
אורטל עמר יצאה לדייט בנות עם עדי ששון ומורן מזור במסעדה בעיר, קצת אחרי הקינוחים היא שמה לב שהאוברול שלבשה נקרע פתאום. איך זה נגמר? הביתה היא חזרה עם טי שירט של המסעדה.
לא כל כך ורוד: שבוע אחרי שאור שפיץ פתחה סניף של קונדיטוריה באשקלון, הוא נפרץ ונגרם נזק למקום. 'הגעתי לעסק הזה בשיא האנרגיה וגיליתי על כך. איזה עצבים, אין לי כוח לזה שוב. מקווה שהמשטרה תמצא את האחראים לכך'.
לא כל כך מצחיק: כוכב הילדים לביא קגן (קוגומלו) פונה אתמול לבית חולים במהלך חופשה בתאילנד, לאחר שהותקף על ידי דג. בריאות.
חנן סביון ('עספור') לוהק לדרמה החדשה שלומי 6 וישחק בתפקיד כדורגלן עבר שנחוש לחדש את ימי הזוהר דרך הקריירה של בנו. הסדרה תעלה ב־HOT.
ליאון שניידרובסקי נרתם בהתנדבות לטובת פרויקט מסירת תיקי בית ספר לילדים בקניוני עופר. 'אין יותר מרגש עבורי להירתם לפרויקט כזה', אמר.
אחרי תקופה ללא סוכרים, בל אגם מדווחת: 'הגוף שמח, הנפש אני תכף מרביצה לכם'. תהיו זהירים.
הסדרה 'מיוחדת' (כאן 11) בכיכובם של בר מיניאלי וליהי טולדנו שעוסקת בעולמם של בני נוער עם צרכים מיוחדים נמכרה לרשת טורקית ותשודר שם החל מהשבוע הבא.