זריקת עידוד

במשך שנים משווקים לנו את ההזרקות למילוי ולהחלקת קמטים כאירוע קליל המתאים להפסקת צהריים, ובגדול לא כמו משהו שאמורים לחשוב עליו יותר מדי. אז זהו – שלא. "ישנן לא מעט פעולות שחשוב לא לעשות לפני הזרקות אם רוצים להוציא מהן את המיטב", משתף ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית. כמו מה למשל? "כשבוע לפני אני ממליץ, אם אפשר וכמובן בהתייעצות, להימנע ממדללי דם (ביניהם גם אספירין ואדוויל לדוגמא, תא"ל) כיוון שזה משפר את תהליך ההחלמה ומצמצם את הסיכוי להיווצרות שטפי דם בצורת סימנים כחולים. אגב, גם שמן דגים, תה ירוק, מולטי ויטמינים, ויין אדום מדללים את הדם, ועדיף להמנע גם מהם בתקופה הזו". בנוסף, גלזינגר גם ממליץ להמנע מביקור אצל רופא שיניים לפני הטיפול, כולל שיננית, כיוון שהם פוגעים ברקמה וחלל הפה איננו סטרילי, מה שמגדיל את הסיכוי לזיהומים. "המלצה אחרונה היא להמנע מאיפור ביום הטיפול, כי אין תחליף לפנים שטופות כבסיס התחלתי לטיפול. עור נקי מבטיח ששום דבר לא יכנס לעור של המטופל מלבד החומר הרלוונטי".

רסס וסע

הכי מתאימים לקיץ: תרסיסים עם ערך מוסף
1. סרום בתרסיס לאיזון שומניות העור, 399 שקל, חוה זינגבוים
2. תרסיס גם וגם: תוספת לחות, פריימר, טונר ומקבע איפור, 155 שקל, ELEMIS
3. תרסיס חומצה היאלורונית לרענון וזוהר, 225 שקל, דרמלוג'יקה

מה, כבר נגמר?

גם אם נדמה שרק החלפנו לבגדים קצרים לא מזמן, בחנויות מסתמן שמכירת סוף העונה ממש בשיאה. אבל כמו שאני תמיד אומרת (לעצמי), בואו לא נאבד את הראש לקניות רגשיות. וננסה להשקיע במה שבאמת שווה:

שתיים לטנגו

שיתופי פעולה הפכו לאחרונה לסוג של נורמה בעולם האופנה ולכן קשה כבר לרגש אותי. ממי כן הצלחתי להחסיר פעימה? מזה שנוצר בין מעצבת האופנה רוני בר לאמנית הפלסטית קרן שפילשר, שיצרו קולקציה הומוריסטית ואינטליגנטית שכוללת בין השאר תיקים, חולצות, חצאיות ועוד כמה חלומות שנותרו במגירה ואני מקווה שיתממשו בקרוב. "לפני שלוש שנים נפגשנו, והבאתי איתי חצי בית של דברים שיצרתי מ־2002 ונוצרה כימיה, אבל אז קרתה הקורונה ודברים התמסמסו", משתפת אותי קרן. "פתאום לפני כמה חודשים רוני צילצלה ואמרה לי שממש בא לה לעשות קולקציה עם קומיקס, שזו השפה שלי אבל זה הכי רחוק מהשפה המאובחנת שלה שכוללת במקסימום סמיילי, לב או פרח. בצעד שמאוד לא אופייני לי שיחררתי ואמרתי לה שתזרום, וזה פשוט קרה. רוני הראתה לי את ההדפסים שלי על חצאית וביצבצה שם המילה בלגן והבנו ברגע שזה ה'יאללה בלגן' שלנו: משהו קליל והומוריסטי בתוך כל הקפיצות והלחץ שיש פה. בינינו, הגיע הזמן שלא נעשה עניין מכל דבר, לא?" צודקת!
#רקאומרת: הקולקציה נמכרת באתר של רוני בר ronibar.com. טווח מחירים: החל מ־250 שקל לתיק ועד 750 שקל לחצאית.

הנני כאן

גלישה באתר האונליין של חברת "גוטקס" הוותיקה, שמבחינתי הם סוג של אוטוריטה בכל מה שקשור לבגדי ים, הצליחה להפתיע אותי. פתאום גיליתי שם הרבה קטגוריות החל מבגדי ריזורט, דרך בגדי ספורט וכלה בתיקים. הכצעקתה? "בעשור האחרון החברה עברה לא מעט מהפכים. בשלב הראשון הבנו שיש המון תתי־קהלים שלא מקבלים מענה בבגדי הים הקלאסיים של גוטקס, והשקנו ליינים ספורטיביים, אקולוגיים, צנועים ואפילו כאלה שהם יותר צעירים ועדכניים", מסביר רון גרונלנד, מנכ"ל גוטקס. "בנוסף, ממש ערב הקורונה, השקנו את אתר האונליין שלנו, פגשנו את הלקוחות בצורה ישירה והבנו שיש לנו אפשרות להרחיב את העשייה שלנו תוך כדי שמירה על הליבה שהיא חופש ופנאי. לכן בעצם אפשר לקנות אצלנו היום גם פריטי ריזורט, קולקציה לנסיעות, תיקים, פיג'מות ועוד".
#רקאומרת: שמי שתחפור באתר כמוני תגלה אוצרות במחירים מצחיקים ממש.