1 צפייה בגלריה
yk13488475
yk13488475
צילום: ADAM DAVIS, אי-פי-איי
1 הנאה מובטחת : צרפת – אוקראינה. ראשון, 22.00
לפחות על פי היכולת שלהן בשלב הבתים, זה ה־משחק של רבע הגמר ביורו הצעירות. הצרפתים הביאו לגיאורגיה את אחד הסגלים הנוצצים ביותר (לצד אנגליה) וסיימו כצפוי עם מאזן מושלם. אוקראינה עם שם אחד גדול – מיכאילו מודריק, שלא ראה עדיין דשא, מספקת כדורגל התקפי ונהדר, וגם היא טרם הפסידה.
2 בדרך לשיא : פדרו קאצ'ין – נובאק ג'וקוביץ'. שני, 15.30
נתחיל עם נתון סטטיסטי שלא מותיר הרבה תקווה לחבר קאצ'ין (67) - ג'וקוביץ' לא הפסיד משחק בווימבלדון מ־2017, אז שיהיה בהצלחה. אמנם קרלוס אלקראס בכושר מצוין וגם מדורג 1, אך קשה לראות מישהו מצליח לעצור את הסרבי בדרך לגראנד סלאם 24 והשוואת השיא האגדי של מרגרט קורט.
3 קרב ענקיות: ונוס וויליאמס - אלינה סביטולינה. שני, 17.00
אחת זוכת עבר בווימבלדון ואחת השחקניות הגדולות בהיסטוריה (לשעבר 1 בעולם וכיום, בגיל 43, ממעטת לשחק). השנייה עד לפני כמה שנים עוד הייתה שלישית בעולם ועשתה חצי גמר על הדשא האנגלי, ונעדרה עקב לידת בנה. המשותף להן: שתיהן קיבלו כרטיס חופשי לטורניר וייפגשו על המגרש המרכזי.
4 מסיבת בריכה : אליפות אירופה בשחייה לנוער. החל משלישי, 11.00
בואו להכיר את הדור הבא של השחייה האירופית והעולמית. רבים מהשחיינים באליפות כבר השתתפו לא פעם בתחרויות בוגרים, וחלקם אף עמדו כבר על הפודיום. שימו לב לנבחרת ההונגרית ובראשם דורה מולנאר בת ה־17, שמתויגת כדבר הבא במדינה שיודעת לייצר אלופים.
5 נראה אותך : הבכורה של ויקטור וומבניאמה בספרס. בין שישי לשבת, 04.00
נכון, יש עוד זמן רב עד לפתיחת עונת ה־NBA, אבל בסוף השבוע נזכה לצפות באחד הכישרונות הגדולים בהיסטוריה לובש לראשונה את המדים של סן־אנטוניו במסגרת ליגת הקיץ של לאס־וגאס. ההייפ שיש סביב הצרפתי הוא יוצא דופן – ויש לו חתיכת משימה לעמוד בה.