בצעד מפתיע חשפה אתמול הזמרת אפרת גוש מול הקהל שלה את הקושי הגדול שעברה בחיים וההישג המשמעותי אחרי שנים רבות של התמכרות לאלכוהול.
4 צפייה בגלריה
yk13488301
yk13488301
צילומים: רפי דלויה
גוש אמרה את הדברים בהופעה במסגרת אירועי בראון מיוזיק במלון בראון מחנה יהודה. "אני מרגישה צורך לשתף אתכם שאני נקייה שנתיים וחודש מאלכוהול", סיפרה, "אני מספרת לכם את זה כיוון שהתופעה מאוד שכיחה, סטטיסטית 1 מתוך 7 ישראלים מכורים. אני מאמינה שהדרך לטפל בזה מתחילה בלדבר על זה. החיים שלי כיום הרבה יותר טובים ממה שהם היו".
הקהל נעמד על רגליו ומחא כפיים ובתום המופע הגיעו רבים לחבק אותה.

4 צפייה בגלריה
yk13488671
yk13488671
צילום: אינסטגרם
הדוגמנית אלכסה דול ואיש העסקים עמית בורסוק נישאו ביום חמישי בחתונת ענק בחוות רונית. הזמר שלומי שבת ליווה אותם לחופה עם שירו "בראשית עולם" ועומר אדם השלים את השמח ברחבה. את השבת המשיכו בני הזוג לחגוג עם המשפחה והחברים בגזיבו בהרצליה פיתוח.
4 צפייה בגלריה
yk13488673
yk13488673
צילומים: רפי דלויה
50 שנה אחרי תפקיד הבמה הראשון שלה, חני נחמיאס מגלמת את תפקיד הסבתא בקלאסיקה "חנהל'ה ושמלת השבת" בהפקת התיאטרון הארצי ותיאטרון גושן. את נכדתה בהצגה מגלמת עומר מורן בתה של הרקדנית רננה רז. להשקה החגיגית הגיעה רננה לבחון מקרוב ולהתרגש (בתמונה). דיגמנו הורות למופת גם: עמוס תמם, חזי דין, טלי אורן ויפית אסולין.
4 צפייה בגלריה
yk13488522
yk13488522
צילום: אור גפן
מלכת היופי לשעבר רוית אסף בילתה את השבת בבריכת השחייה כדי להגיע שזופה לשבוע האופנה שיחל היום במילאנו. אתמול אחה"צ היא נצפתה בנתב"ג ונראה שעד כה עמדה במשימה. אסף, שתהיה חלק מהמשלחת של המפיק שון בלאיש, אמרה: "אני נרגשת מהשבוע הזה שאמור להסתיים בתצוגת ענק לצד אורחים וסלבס בינלאומיים".
אחרי שסיימה את הצילומים לתוכנית והשיקה זוגיות חדשה עם הכדורגלן מתיאס נורמן, הדוגמנית עדן פינס ממשיכה להפתיע, הפעם עם מותג בגדי ים חדש בבעלותה. בהצלחה.
ונראה שזו גם התקופה הטובה של יעל בר זוהר, שנבחרה מבין מאות מועמדות להנחות את המופע המרכזי של תחרות הכוריאוגרפיה בפסטיבל המחול בכרמיאל שיתקיים בחודש הבא.
השחקן יעקב כהן לוהק לסדרת הדרמה "בני מצווה" בתפקיד סבא אליהו. לתפקיד הסבתא לוהקה השחקנית שושה גורן. הצילומים לסדרה שתעלה ב"כאן חינוכית" יחלו בקרוב.
יאללה ביי: היום תיפרד דנית גרינברג סופית מהעיר הרצליה, מהדירה שאליה היא ובעלה לשעבר ברק חקמט נכנסו לפני שנה, ותהפוך רשמית לתושבת תל־אביב, שם תתגורר לבדה.
ותום נשר ובן זוגה מחפשים דירה קטנה בתקציב של 7,200 שקלים. הדרישות הספיציפיות: דרומה רבין, צפונה מיפו. תהיו טובים ותעזרו.
בדרך לגיאורגיה מעמיסים את החברות: הסטייליסטית אור לוזון ביקשה יפה מאבא, איש העסקים עמוס לוזון, לצרף כמה חברות למשחק של נבחרת ישראל וכך זכתה בסופ"ש כיפי בטביליסי עם חברותיה בהן גם שחר חיון. עכשיו יש להן כרטיס פתוח גם לאולימפיאדה.
אחרי שלושה חודשי זוגיות, הזמר רביב כנר ובת זוגו מיה גפן עוברים לשלב הבא ואימצו כלבה.
טל טלמון, לירן שטראובר ובנם אולי, ארזו מזוודות, נסעו בחמישי לנתב"ג, שלפו דרכונים ופיזרו חיוכים של חופש, רק כדי לגלות שהטיסה שלהם להונגריה מוזמנת בכלל ל־29 ביולי. מפה לשם, אחרי מרתון טלפונים נמצאה להם טיסה חלופית אתמול.
אם חשבתם ששבוע החגיגות ביוון עם הבעל וכל החברים הספיק לאדל בספלוב לסכם את חגיגות יום ההולדת 30 שלה, אז לא. אתמול החגיגות נמשכו בארץ באירוע מושקע ונראה שעוד לא נאמרה המילה האחרונה.