ברכבת הקלה בגוש דן קיבלו את אישור ההפעלה מחברות הבדיקה הגרמניות - המסמך החשוב ביותר שבלעדיו הנסיעות לא היו יכולות לצאת לדרך. בעקבות קבלת המסמך הנוגע לנושאי הבטיחות, מסתמן שבחודש הקרוב - אם לא יהיו תקלות מיוחדות - ואחרי דחייה של שנתיים, יוכל הציבור לעלות על הקו האדום של הרכבת הקלה. במשרד התחבורה יעניקו לנוסעים בקו האדום נסיעות חינם בראשית הפעילות. עדיין לא ידוע לכמה זמן תוענק ההטבה, אך גורמים במשרד אמרו כי היא תינתן לתקופה של בין שלושה לשישה חודשים. הקו האדום, שמשתרע לאורך 24 ק"מ וחולף על פני 33 תחנות בפתח־תקווה, רמת־גן, בני־ברק, תל־אביב–יפו ובת־ים. המסמך שמאפשר את תחילת ההפעלה הגיע לידי נת"ע כבר במהלך סוף השבוע, והועבר למשרדי האוצר והתחבורה. "הפרויקט מתקדם בצורה טובה ומתכונן לפתיחה", צוין במכתב החברה הבודקת את בטיחות הרכבת. "אנו מאמינים שנגיע לתאריך מוסכם לפתיחת הרכבת הקלה עד סוף החודש הקרוב".
שרת התחבורה מירי רגב: "אני שמחה על כך שהתקדמנו שלב נוסף להפעלת הקו האדום. אני מקווה שבמהלך החודש הקרוב נתגבר על הפערים שנותרו ונוכח לבוא עם בשורה אמיתית לציבור הישראלי".

נצרת: פארק עסקים גדול יוקם בעיר

פארק עסקים בהיקף של כ־140 אלף מ"ר ייבנה בנצרת. הוא יכלול שימושי תעסוקה, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה המיועדים בעיקר לתעשיית ההייטק. מדובר במתחם "פארק צפון", שמוקם על ידי החברות גרופית וא.ר.ז נדל"ן על שטח של כ־60 דונם בפאתי העיר, בצמוד לכביש 79 המחבר בין הקריות לנצרת. הפרויקט יכלול שלושה מגדלי תעסוקה של 12 קומות עם קומת קרקע שתקיף את המתחם על שטח של כ־35 אלף מ"ר ותכלול שטחי מסחר. / הילה ציאון